掃呢頁CODE去手機

2022年3月16日 星期三

東張西望│梁敏巧深夜回家被變態佬尾隨 慘遭不明液體射中小腿 #梁敏巧

2019年參選香港小姐的梁敏巧(Maggie),上年開始加入《東張西望》團隊做外景主持,成為新任的「東張女神」。擁有好身形以及逆天長腿,Maggie不 ...




2019年參選香港小姐的梁敏巧(Maggie),上年開始加入《東張西望》團隊做外景主持,成為新任的「東張女神」。擁有好身形以及逆天長腿,Maggie不時也在社交平台大派福利,因此成為新一代的宅男女神。

今天(16日)Maggie深夜下班時份,竟遇上一件膽戰心驚的事情,事後Maggie在IG限時動態分享這件事:「凌晨1點幾2點放工,夜晚行返屋企樓下,行樓梯個陣無啦啦Feel到右小腿比(畀)嘢射一射然後濕咗。個心離一離睇吓我係咪踩水氹中雀屎,但又無喎。」

說到這裡,原來Maggie一直都被一名男子尾隨,她看到身後有一名男子,該男子被發現後即刻跑走,「當刻覺得好嘔心到忍唔住流咗眼淚,即刻搵紙巾抹。」

Maggie接受《香港01》訪問時候回應,表示下班的時候已經很累,並沒有留意有人跟隨:「夜媽媽又自己一個女仔,條街無人,當時真係好驚,所以我唔敢追佢,好驚追到佢,佢會做啲再變態嘅行為,我又唔知嗰啲係咩液體,好驚係污糟嘢甚至唔知乜化學嘢,所以即刻用濕紙巾同火酒清潔,抹抹下個人先回魂,又驚又擔心,忍唔住都喊出嚟。」

直到今天睡醒,Maggie透露兒時也曾遇過變態佬偷拍,直言後悔那一刻沒有報警處理:「好多朋友安慰我叫我報警,我都打算咁做,唔可以畀呢啲人無法無天。依加夜返真係會好驚有陰影,自己一個要小心打醒十二分精神,真係太夜會叫人出嚟送我返屋企,朋友們都好好,話買防狼器同防狼噴霧畀我,我之後都會帶定。」

點擊下圖睇Maggie嘅靚相︰

身形好Fit。(IG@maggiemanhau)


Maggie剛加入《東張西望》。(IG@maggiemanhau)


《東張》外景不時都會遇上好多突發事件,但梁敏巧就表示冇有怕,仲話覺得好有挑戰性好好玩。(ig圖片)


會唔會成為下一位《東張》女神呢?。(IG圖片)


Maggie剛加入《東張西望》。(IG@maggiemanhau)


Maggie剛加入《東張西望》。(IG@maggiemanhau)


新相勁fit。(IG@maggiemanhau)


陽光!(IG@maggiemanhau)


陽光!(IG@maggiemanhau)


好fit!(IG@maggiemanhau)


好fit!(IG@maggiemanhau)


好fit!(IG@maggiemanhau)


性感!(IG@maggiemanhau)


性感!(IG@maggiemanhau)


性感!(IG@maggiemanhau)


高貴。(IG@maggiemanhau)


Maggie現年26歲。(IG@maggiemanhau)


Maggie現年26歲。(IG@maggiemanhau)


Maggie現年26歲。(IG@maggiemanhau)


選港姐入行。(IG@maggiemanhau)


選港姐入行。(IG@maggiemanhau)


選港姐入行。(IG@maggiemanhau)


幕前機會愈來愈多。(IG@maggiemanhau)


幕前機會愈來愈多。(IG@maggiemanhau)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!