掃呢頁CODE去手機

2022年3月28日 星期一

鄭丹瑞:鄭丹瑞醉酒險跳樓 曾「襲擊」陳德森致爆缸 #鄭丹瑞 #陳德森

由崔建邦與麥美恩主持的無綫清談節目《諸朋好友》最新一集請來資深電影人鄭丹瑞(阿旦)及陳德森擔任嘉賓,2人自1979年認識至今,非常老友。陳德森好杯中物 ...






由崔建邦與麥美恩主持的無綫清談節目《諸朋好友》最新一集請來資深電影人鄭丹瑞(阿旦)及陳德森擔任嘉賓,2人自1979年認識至今,非常老友。陳德森好杯中物,但阿旦卻一飲就醉:「有次我飲咗兩啖啤酒,我話我唔開心,我要跳樓,跟住就跳咗出去,好在有人捉住我。」阿旦稱當年有情緒病,很容易激到暈,陳德森憶述印象最深一次:「有次佢同現任太太沙律揸車拍拖,佢哋坐車頭,我坐車尾,佢哋當時有少少拗撬,我認同咗沙律,跟住阿旦話你唔好激我,我好暈,跟住佢真係暈咗,架車冇人揸,嚇死我哋。」阿旦坦言自從有了小朋友後,一直提醒自己不可再這樣,要控制自己。


另外,2人又大爆之間的恩怨情仇,阿旦表示當年結婚由陳德森做伴郎,行禮前收了很多朋友送的賀禮,怎料對方忘記帶走,所有禮物最後不見了。陳德森笑言阿旦易嬲又易暈,但自己卻特別喜歡惹對方生氣,有次對方寫劇本時,他專登走過去踢了對方一腳,怎料卻釀成流血事件,阿旦說:「佢踢完我,走咗去間房盡頭,我拿起廁紙作勢掟佢,見佢仲嬉皮笑臉,我就換成膠紙座掟佢,佢以為係廁紙,用個頭去頂,佢成個人趴低咗,我話殺咗人喇,好在佢冇事,只係爆咗缸。」陳德森接力說當時大家怕他失血過多,即時飛車去醫院:「我哋喺麗的電視,大堂有好多記者,啲記者即時圍埋嚟影我相,後來有個記者見到我個樣話:『車,都唔識』,跟住四散,我突然間唔暈,我醒晒,我話我要記住你哋,我發誓我一定要成功,我成功咗一定會上台多謝你哋。」


陳德森又講到跟父親關係欠佳,童年亦過得不開心:「爸爸係老派人,有三個太太,十幾個小朋友,我媽媽成日打麻雀都係因為佢想忘記我爸爸對佢嘅唔好。」他記得有年在尖沙咀跟梁家輝飲酒,突然接到電話通知其父親2個月前已離世:「當晚梁家輝一直陪我飲酒,陪我喊到朝早六點。就算我點樣憎佢,佢始終係我爸爸。」他指其實自己一直想跟爸爸言歸於好,但始終未能開口。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!