掃呢頁CODE去手機

2022年4月30日 星期六

360秒人生課堂︱抗癌勇士張嘉耀視像向太太示愛 #360秒人生課堂 #向太 #陳嵐

無綫藝節目《360秒人生課堂》,由林盛斌(Bob),昨晚(28日)演講嘉賓為現年34歲的抗癌勇士張嘉耀,旁聽嘉賓則為吳香倫。居於澳門、任職健身教練的張 ...






無綫藝節目《360秒人生課堂》,由林盛斌(Bob),昨晚(28日)演講嘉賓為現年34歲的抗癌勇士張嘉耀,旁聽嘉賓則為吳香倫。


居於澳門、任職健身教練的張嘉耀,8個月前證實患上淋巴癌第四期,大受打擊的他,最終選擇勇敢面對,在太太Nana支持下積極治療,努力活着,他更透過視像與太太互說「我愛你」,場面感人。


對於張嘉耀的故事,吳香倫亦大表感動,本身患上罕見病皮肌炎的她,坦言自己得悉患病一刻同樣難以接受:「我心諗點解咁難中嘅病,都會喺我身上發生,初初我真係好氣餒。張嘉耀嘅故事我感同身受,當初我知道有呢個病後我覺得好無助。」幸好遇上好醫生兼有好老公共同渡過,令吳香倫堅持不放棄:「我初初患病仲係新婚,我唔可以要我老公咁辛苦照顧我,我覺得心態好緊要。張嘉耀心態非常好,佢冇選擇逃避,而係積極面對,已經係成功嘅開始。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!