掃呢頁CODE去手機

2022年4月30日 星期六

姜濤生日|你未必知道的姜濤七件事 年紀輕輕已經係地主? #姜濤

今日(30/4)除了是姜濤23歲生日,亦是他推出「十胎」《作品的說話》的大日子。談起姜濤,相信大家都會第一時間想起他是《全民造星》冠軍、MIRROR人 ...




今日(30/4)除了是姜濤23歲生日,亦是他推出「十胎」《作品的說話》的大日子。談起姜濤,相信大家都會第一時間想起他是《全民造星》冠軍、MIRROR人氣王、曾經是一名肥仔,又或者知道他是《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》中最年輕的「我最喜愛的男歌手」、「我最喜愛的歌曲」得主,但原來有些與他有關的事情,你可能是未必知道的,

1. 姜濤想露一個身體部位?(Instagram/@keung_show)


姜濤出動初期時接受傳媒訪問時曾說:「呢個係我之後想俾人睇到嘅髮型,但係好多人話我額頭太闊,可能要等我年紀大少少先啱露額頭。」(Instagram/@keung_show)


2. 粉絲睇打波會跑走?(Instagram/@keung_show)


姜濤在紀錄片《答案》中自爆曾有姜糖在維園球場附近等他,希望可以與他說話、合照,不過當他打完波後便立即跑走避粉絲,原來是他覺得自己成身汗,不好意思靠近他們。(Instagram/@keung_show)


3. 酒量差?(Instagram/@keung_show)


Anson Lo曾大爆MIRROR演唱會慶功時,姜濤飲半杯酒便已經醉,更發現他偷偷地上網搜尋「喝醉酒如何解醉」,而姜濤就指自己已是成年人,所以覺得飲少少酒也沒有問題,誰知飲半杯便覺得不對勁:「我飲醉酒狀態,需要搵一個解決方法,我嘅做法好值得學習,大家如果有任何疑問,可以立即上網搵答案。」(Instagram/@keung_show)


4. 姜濤身體有小秘密?(Instagram/@keung_show)


Anson Lo接受傳媒訪問時便大爆姜濤腳汗特別多。(Instagram/@keung_show)


5. 姜濤奇怪嗜好?(Instagram/@keung_show)


姜濤之前接受電台訪問時便指自己喜歡睇「嗌交片」:「其中一個秘密,係我好得閒時,鍾意播一啲人哋嗌交嘅片……佢哋為個橙嘈嚟嘈去,播住呢啲屋企會好熱鬧。(你不喜歡跟人吵架?)以前遇過嘅事唔夠膽嗌交,會喺屋企播人哋嗌交片當發洩。」更指自己也好鍾意睇婆媳糾紛鄉土劇。(Instagram/@keung_show)


6. 姜濤英文名?(Instagram/@keung_show)


姜濤因為崇拜「小豬」羅志祥,所以跟對方用英文名「Show」,但他在姜濤在《調教你MIRROR》中向唱片店老闆介紹自己時自稱是「Ginger」,而求學時期的英文名是「David」。(Instagram/@keung_show)


7. 姜濤原來係地主?(Instagram/@keung_show)


有便送了一塊紐西蘭地皮給姜濤,姜濤在上年「姜濤誕」前表示收到一名姜糖送上的證書,他回到家中網上搜尋後,竟發現粉絲以他的名義在紐西蘭買了一塊地,代表姜濤支持環保,而塊地是用他的名字登記,只要有證書就可以進入。(Instagram/@keung_show)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!