掃呢頁CODE去手機

2022年4月4日 星期一

鄭丹瑞:鄭丹瑞自爆被林子祥推戲 陳德森拍戲拍到抑鬱 #林子祥 #鄭丹瑞 #陳德森

由崔建邦與麥美恩主持的無綫清談節目《諸朋好友》最新一集繼續由資深電影人鄭丹瑞(阿旦)及陳德森擔任嘉賓。阿旦表示從無想過親自飾演《小男人周記》男主角,但 ...






由崔建邦與麥美恩主持的無綫清談節目《諸朋好友》最新一集繼續由資深電影人鄭丹瑞(阿旦)及陳德森擔任嘉賓。阿旦表示從無想過親自飾演《小男人周記》男主角,但當時找不到人演出:「當時林子祥拍完《三人新世界》,我就去搵林子祥演《小男人周記》,點知佢話呢個角色只可以係你做,冇第二個做到,我話你即係推我」該片成功後,阿旦有意開拍另一套電影《我老婆唔係人》,他即時想起找好友陳德森做導演,陳德森說:「嗰次係我第一次做導演,當時令我差啲想離開電影圈,陳慶嘉係監製,佢個綽號叫Fax陳,之前係冇劇本,只會每日會Fax幾頁紙大綱過嚟,真係搞到我胃潰瘍,我覺得我做唔到佢哋要求,嗰段時間令我有少少猶豫係咪適合做導演。」


此外,他又講到拍攝電影《十月圍城》時拍到抑鬱,中途突然離開:「一部成億製作嘅電影,有10幾個大明星參與,而且咁大個景。個景一搭完就落大雨唔可以開工,因為好危險,所以延遲咗一個月開工,監製叫我唔使理咁多,叫我好好享受做導演就得,但有演員因為檔期問題去搵我,咁我可以點,我好似投訴無門咁,終於我頂唔順,食3粒安眠藥都只係瞓到3個鐘,午夜夢迴發夢我大叫Cut,嘈醒晒條走廊所有人,後來我傳咗短訊畀監製,我話我走喇,你拍埋佢。我係返咗香港睇醫生,我食完抑鬱藥瞓咗26個鐘,起身用叉食生果,我叉咗落張枱布,係叉唔到任何嘢,但我照放入口,家姐話見到我咁嘅情況,叫我留番條命,唔好再返去拍,搞好自己先。直到套電影嘅工作人員寫咗封信畀我話,如果我今日決定唔返去,佢哋都撤退,咁我覺得我係千古罪人,後尾我就返去,一返到去就撞到劉偉強導演拎住行李,我叫佢返房放低行李先,佢話依家我嚟救火,仲放低行李,去睇景先香港電影人真係好團結,好多謝大家幫手。後來呢套戲我攞最佳導演,當時係劉偉強頒獎畀我,我叫佢企埋過嚟,我話你都有份。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!