掃呢頁CODE去手機

2022年4月4日 星期一

鍾柔美(Yumi):鍾柔美疑戀上大13歲劉展霆 網列五大證據揭發戀情 #Yumi #鍾柔美

現年15歲嘅「聲夢小花」鍾柔美(Yumi)近日被爆情竇初開,疑戀上《青春本我》拍檔、28歲嘅劉展霆(Eden),網民更列出五大證據揭發戀情!其實佢哋早 ...






現年15歲嘅「聲夢小花」鍾柔美(Yumi)近日被爆情竇初開,疑戀上《青春本我》拍檔、28歲嘅劉展霆(Eden),網民更列出五大證據揭發戀情!其實佢哋早喺拍攝《青春本我》時已傳過緋聞,更被影到一齊行街,惟當時佢哋就澄清只係拍劇,不過今次網民再列出五大新證據,第一,有網民聲稱親眼目睹2人喺銅鑼灣鬧市拖手拍拖,見到有人望時立即鬆開手,第二,網民發現2人網上互動頻密,經常互like對方發文及出現喺彼此嘅限時動態等,而Eden早前更拍片,到粉絲為Yumi準備嘅生日主題Cafe打卡。


第三,有網民發現一個名為「1221.x1221」嘅私人社交網用戶,由於該用戶只追蹤咗Eden同Yumi,加上2人生日同為12月21日,故網民推測該用戶正正係佢哋所開嘅情侶社交網。第四,有網民發現Eden疑似追蹤咗Yumi嘅私人社交網,而眾多《青春本我》演員中,只得Eden有追蹤。第五,Eden情人節時曾上載攬住豬公仔嘅照片,而該公仔正正係Yumi喺《青》中攬過嘅公仔,疑似借公仔傳情。對於緋聞,Yumi日前開Live時就開腔回應,指:「我依家專注學業同追夢(唱歌),冇時間做其他嘢!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!