掃呢頁CODE去手機

2022年4月10日 星期日

梁芷珮:梁芷珮疫市開旅行社 最想移居冰島 #梁芷珮

旅遊達人梁芷珮(Christy)憑《潮什麼》系列旅遊節目成功入屋,粉絲頁人數超過10萬,疫情下大家對出遊的意欲下降,不過她與老公就無懼疫情照出遊,拍攝 ...






旅遊達人梁芷珮(Christy)憑《潮什麼》系列旅遊節目成功入屋,粉絲頁人數超過10萬,疫情下大家對出遊的意欲下降,不過她與老公就無懼疫情照出遊,拍攝工作冇停過,相當勤力,近日他們籌備開設自家旅行社,正式由主持節目轉營做社長。


早前他們現身一工廈單位,單位面積約300多呎,單位內擺放了大大小小的紙箱和雜物,他們合力搬搬抬抬,很快便執拾整齊,騰出空間可以坐低飲咖啡及上網。疫境下旅遊業成為重災行業,她在此時投資做老闆,解釋開旅行社一直是她與老公的心願,早在2020年他們已取得牌照,惜疫情一波一波來襲,令公司無法運作,白交空租2年,她說:「覺得旅遊業前景係光明嘅,只要飛得大家就會想飛,呢兩年(白交空租)係嘥咗,初時我哋租咗個大啲單位,後來搬去細啲,發覺地方冇需要好大,將來會帶深度團,團友都唔會好多,有個地方畀我哋出團前開會就得。」


她表示以前同其他旅行社合作帶團,所有行程安排、聯絡和客源都由她一手包辦,發覺原來自己都可以完全掌控得到,才啟發她做老闆的想法,她說:「做主持拍攝唔係長遠工作,始終都要一份長遠工作,我哋喺克羅地亞就見過有年過70歲女導遊帶團,好羡慕佢。(擔心疫情再有下一波?)唔擔心得咁多,因為病毒係控制唔到,有啲粉絲都知道我開咗公司,話唔介意回港隔離會照去,最激烈有次要回港隔離14天都有人話肯跟我去,反而我拒絕,覺得好嘥人哋時間,而且隔離酒店都唔平。」


親自帶團


她表示將來她會盡量親自帶團,重點冰島和非洲兩個地方,她去過冰島6次,與當地旅遊局和導遊十分熟落,她很喜歡冰島,希望將來成為第二個家園,她說:「我同老公都係停唔到落嚟嘅人,呢20年來都係不停飛,將來去邊度生活?好隨意,我覺得冰島係我想住嘅地方,我哋要求唔高,就算依家做生意,我哋都無諗過要發大搞,旅遊真係為興趣,唔係為發達,錢夠使就得。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!