掃呢頁CODE去手機

2022年4月10日 星期日

TVB小花黃紫恩每星期都收到「忠實男粉絲」私密片:咪打開睇下囉 #TVB

談及主持性教育節目《冇人性教育》的決定,她笑言家人和朋友都十分贊成,說:「爸爸媽媽不嬲都知我Open,把嘴Open呀!朋友知我拍呢個節目,都話我好啱做 ...






談及主持性教育節目《冇人性教育》的決定,她笑言家人和朋友都十分贊成,說:「爸爸媽媽不嬲都知我Open,把嘴Open呀!朋友知我拍呢個節目,都話我好啱做,不過講還講,其實個節目教好多正識性知識而且仲有醫生在場,所以係冇問題嘅。J2導演都好好㗎,話講乜都得,唔出得就後期Mute咗佢。」她也表示,竟連早前兒童節目的監製都支持她主持這個性教育節目。

她續說,其實家人也時不時有看她主持節目,說:「佢哋會擔心,不過唔係人事(交際),而係擔心我唔開心。因為呢份工係我畢業後第一份正職,頭半年我真係會有挫敗感。以前讀書我樣樣都好叻,但係入到嚟就唔同晒,背稿、企位好多嘢都唔適應,好容易NG一次就覺得自己唔好。佢哋見到我咁,一開始都會擔心。而家我得閒就會拍啲Reels畀爸爸媽媽睇,等佢哋知我做緊乜嘢。」

她續說,一開始的TVB生活實在令她充滿挫敗感而不習慣,幸好後來有朋友帶她去聽道,學習放鬆心情,才慢慢有改變。她說:「聽道就你叫我唔好咁執着,但係又唔係完成唔追求成功嘅,我諗係行番去中間,唔好咁比較。」

自拍攝《冇人性教育》後有沒有收到騷擾訊息?她的答案真的一如她自己所說,「把口好Open」。她說:「平時都係咁多,曝光多咗自然就多咗呢啲人。冇問題嘅,咪打開睇下囉。」她也表示,在眾多「粉絲」之中,還有一個人特別「長情」,說:「有個人好有恆心,差唔多一個禮拜都會Send一次性器官!佢最近都冇再send畀我,講起真係有啲掛住。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!