掃呢頁CODE去手機

2022年5月19日 星期四

迪麗熱巴:迪麗熱巴新劇萬眾矚目 陳志健40秒鏡頭勁吸睛 #迪麗熱巴 #陳志健

內地一線花旦迪麗熱巴與任嘉倫主演嘅內地劇《馭鮫記》,分為上下部曲《與君初相識》及《恰似故人歸》,《與》前日(17日)開播已經係萬眾矚目,估唔到男神女神 ...






內地一線花旦迪麗熱巴與任嘉倫主演嘅內地劇《馭鮫記》,分為上下部曲《與君初相識》及《恰似故人歸》,《與》前日(17日)開播已經係萬眾矚目,估唔到男神女神合體,大家最驚喜嘅係竟然見到熟悉嘅面孔、藝人陳志健(Otto),佢喺劇中仲同迪麗熱巴有「感情戲」添!


喺內地逗留逾一年嘅Otto,佢今次就做「靈獸」,同迪麗熱巴飾演嘅御靈師「紀雲禾」有對手戲,劇情講到迪麗熱巴需要訓練靈獸,佢就嗌飾演「黃鼬」嘅陳志健到仙師府反省,又承諾「等你出來之日,我去為你接風」,點知就令陳志健勁感動,仲誤以為迪麗熱巴冧自己,不斷對對方派心心,又問道:「你是不是鍾意我啊?」搞到女神相當難為情,只好安撫佢話「好好好」,點知陳志健就即場放咗個巨臭嘅屁,笑料十足!而呢段40秒對手戲,就足令大批網友嗌興奮,話估唔到煲劇都會見到熟悉面孔,加上可以喺爆紅新劇同頂流迪麗熱巴、嘉倫等合作,機會難得。


此外,楊紫與肖戰孭飛的內地劇《餘生,請多指教》於本月15日開播,由於該劇播映日期一波三折,讓劇迷餓劇多時,結果短短幾日已累計超過8.55億播放量,成績雖然驕人,但面對遲兩日(17日)才開播的《與》劇,隨即被比下去,由於《與》劇有迪麗熱巴及任嘉倫兩位顏值代表演員主演,未開播已成為話題,結果開播首日輕易成為年度新劇開播首日播放指數最高的劇集,《餘》劇則緊隨其後,而去年熱巴孭飛的《你是我的榮耀》,亦成為年度新劇開播首日播放指數最高的劇集,故今年已是連續第2年獲得該喜訊。


Otto接受東網電話訪問,大讚迪麗熱巴工作態度專業:「第一次同佢合作,佢好專業,成日留喺現場,同埋佢真係好靚。呢場戲導演畀咗好多意見,話可以有時裝啲嘅感覺,熱巴都話咁樣演係好時裝,畀心心時,我都諗過單手畀,定係畀個大心,當場都好多人笑,之後我同佢仲有戲。喺內地拍劇感覺,係人手同廠景都好犀利,拍攝過程好開心,我以前少拍呢類題材,以前都係拍飛虎之類。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!