掃呢頁CODE去手機

2022年5月19日 星期四

Alton青靚白淨曾令森美被誤會約女出街 自認細個與徐嬌撞樣 #徐嬌 #森美

MIRROR成員Alton(王智德)因ViuTV節目《勁騎26》人氣急升,節目內容及主持風格被不少網民讚好,Alton前日(17日)出席由森美、小儀與 ...




MIRROR成員Alton(王智德)因ViuTV節目《勁騎26》人氣急升,節目內容及主持風格被不少網民讚好,Alton前日(17日)出席由森美、小儀與Marco主持的電台節目《早霸王》中接受訪問,在節目中除了分享當時拍攝點滴,還有大放笑彈。

過程中森美突然提及到覺得Alton外貌似女仔,原因是森美曾經與Alton合照後遭到家人問:「你同邊個女仔出街?」令到森美當場呆滯:「我Dead咗一秒,『唔係,Alton嚟㗎!』,佢係女仔樣,面細細,白白哋,對眼又矇矇哋,嗰下係索㗎喎!」而小儀則非常擔心Alton的安危更說:「你坐近我哋呢邊多啲啦,唔好黐佢咁多,佢話你索呀!」

Alton則笑言說:「開始有危險!其實我個人有種反差,平時言行舉止,我企圖Man Man哋,但係有時有禮貌起上嚟,啲人又會覺得咁斯文,成個女仔咁我頸以下,唔着衫嘅時候man man地喎,但睇番我頸以上,成個女仔咁嘅。」隨後Alton更自爆曾被指與周星馳電影《長江七號》的女主角徐嬌撞樣:「徐嬌出現嗰陣係細個,我都細個嘛嗰陣,嘩,咁似嘅?真係。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!