掃呢頁CODE去手機

2022年5月3日 星期二

朱智賢:劇集播出預受靶!朱智賢悔對「燁」緣 絕不重蹈覆轍 #朱智賢

無綫小花朱智賢(朱朱)有份演出的無綫劇集《食腦喪B》近日播出,劇中的朱朱性格硬淨,在外是女強人律師,在內是撐起整個家的長女。雖然朱朱自言本身性格軟弱, ...






無綫小花朱智賢(朱朱)有份演出的無綫劇集《食腦喪B》近日播出,劇中的朱朱性格硬淨,在外是女強人律師,在內是撐起整個家的長女。雖然朱朱自言本身性格軟弱,跟劇中角色相去甚遠,但事實上她比自己想像的要堅強。2年前她與人夫黎振燁因拍攝《食》劇而撻着,備受千夫所指,事業及形象插水。2年後的今天她已重新出發,敢於面對劇集播出後的輿論:「我有心理準備會有聲音,係有少少壓力,控制唔到其他人講乜,惟有自己睇開啲。(會唔會睇番套劇?)會!想睇番自己演技。我都Move On咗,做人要向前看,唔可以望番轉頭。面對唔到點喺呢行立足。」


與謝東閔感情更深厚


朱朱稱事件發生後,當下恍如世界末日,全靠做運動及看書走出情緒困局。這段期間,除了家人無條件支持外,還有男友謝東閔的默默陪伴:「佢唔係會宣之於口嘅人,但會行動上同我一齊行山、做運動,佢話做運動個人就會開心同正面啲。(感情深厚咗?)一定會,有經歷先知有幾穩固,情侶間有時為好小事就鬧交,呢件事令我覺得所有問題都只係微不足道。(反過來會唔會做到咁包容?)都會原諒對方,但可能要長啲時間去消化,佢係一個容易放下嘅人。」她稱2人現時感情穩定,但仍未有結婚計劃,希望先在事業上打拚。


經過今次事件,朱朱稱最大得着是找回以前的朱智賢:「我本身講嘢好直,入行後環境令我唔敢講嘢怕得罪人,個人好壓抑,失去自己咁,冇工作嗰段時間,做番好多自己想做嘅嘢,見多咗朋友。」除了家人與男友,她感激肯給她機會的每個人,承諾會好好珍惜,不會重複犯錯:「當然後悔,對我事業同人生影響好大,我亦因為呢個經歷而突然成長。(感情上警惕自己?)一定會,得到咁大個教訓,仲學唔識就有問題。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!