掃呢頁CODE去手機

2022年5月3日 星期二

專訪︱MIRROR新歌探索自身宇宙 姜濤為個唱觸及舊患︰膝頭會痛 #MIRROR #姜濤

新歌探索自身宇宙 AK快樂泉源是放假有別於過去的團歌,《Innerspace》是想MIRROR多認識自己,從而尋找快樂的泉源。隊長Lokman解釋歌詞 ...






新歌探索自身宇宙 AK快樂泉源是放假

有別於過去的團歌,《Innerspace》是想MIRROR多認識自己,從而尋找快樂的泉源。隊長Lokman解釋歌詞上的意思是探索自身的宇宙,透過探索自身的心理和精神層面,在了解和消化過程中爆發新能量:「尋求自己嘅時候,搵到啲花火、有趣嘅嘢繼續行落去。」雖然12子工作忙碌,不過在夜闌人靜時仍會花時間審視自己,特別是經過去年的《調教你MIRROR》,他們更會反思自己的內心世界。AK說最重要是了解自己的本質再去改善:「入行之後,外界一直都畀我哋好多比較,不論係隊內隊員嘅比較,定MIRROR同出面其他人嘅比較,都會成為一種壓力。但最大、最需要比較嘅敵人,其實係自己。你要同自己去比較,戰勝噚日嘅自己。」

在認識自己的過程中,亦希望他們可以找到快樂泉源。AK不假思索說:「放假,大家個開心泉源就會出咗嚟,呢個暫時係最直接、最有效嘅方法,有薪假期就最開心啦。」Alton指錄音當日與監製Edward聊天,再解讀出自己對「宇宙」的看法:「其實宇宙係咩?我哋企到好後時,在宇宙入中,我哋係好渺小,唔需要將唔開心放到好大。微觀自己時,我哋可能係某人嘅宇宙,就會覺得自己好重要。我做少少嘢已經令人好開心,要識點放大自己、點縮細返自己,呢啲係Quality of time。」Frankie稱開心很簡單:「訪問之前同阿虎(Tiger)對望就已經好足夠,我自己嘅快樂好易滿足。」

姜濤英文Rap為樂迷帶來驚喜 感謝Anson Lo教導

新歌中,姜濤的一段英文Rap就為樂迷帶來相當大的驚喜,姜濤說要十分感謝Anson Lo,私下亦請教了對方:「我好想嘗試Rap呢件事,都問過花姐意見。Anson Lo好爽快就應承咗,好快填咗段詞。我Whatsapp有請教佢點唱,好多謝佢,自己對Rap呢樣嘢,Anson Lo經驗係多啲,尤其填Rap詞都係佢拿手啲,所以都請教咗佢好多。」Anson Lo坦言今次填Rap詞很緊張:「一嚟我覺得首歌個Theme好特別,填英文Rap同個Theme緊扣係好難。私底下都係咁問佢(姜濤)覺得好唔好唱、啲詞好唔好讀。每一次作Rap都係自己Solo作品,自己作會記得入腦啲、好唱口啲,都要同佢(姜濤)互相溝通睇下有冇字要改。對咗幾次之後,大家搵咗個舒服又Work嘅方法。」

重提水池拍MV蝦碌事 Jeremy爆Stanley「陰謀」

《Innerspace》MV共拍攝了兩天,Lokman說第一日拍跳舞,而第二日則拍攝文戲。12子要在水池中勁舞,談到當日發生的蝦碌事,眾人即時遞咪給「食水右翼」Jeremy。Jeremy描述當時的情況:「唔係蝦碌,係啲陰謀嚟,Stanley嘅陰謀嚟。地下有咁深嘅水,一踩就會有浪,有啲Music Break嘅地方要好大力去做,大家唔留力嘅情況下,隔籬啲人就會遭殃,譬如話係我,接住完咗就要做Ending Pose,我完全俾佢一個浪咁衝過嚟,成塊面濕晒咁做Ending Pose。每一次就係成身濕晒,但又冇得吹乾嘅情況下。Stanley係好開心,不停笑,係度話好好玩,好好玩呀」。Stanley解釋:「純粹係我覺得效果要好,水花要四濺先好睇。最開心係睇你每一次Ending Pose完咗,一嗌Cut,我會即刻擰轉望Jeremy,佢滴緊水落嚟,就會覺得成件事好好玩。(Edan:其實唔係好玩,專業啫!)」

而另一受害者,「食水左翼」Alton亦重提當日「受害」情況:「喺歌曲尾段,有一Part我同兇手好近,尾段最後一個Music Break喺度跳跳跳,跳完之後就冇仇報,因為首歌完啦,嗰個兇手就係Edan。(Jer:佢(指着Alton)都係兇手嚟,令到鏡頭濕咗。)初段時候未適應地面個水,就一下向前衝就向前踢……我令個鏡頭濕咗兩次,之後再Take就唔敢踢。」

MV造型向阿Dee致敬? Lokman笑言:唔提佢,唔俾佢抽水

12子穿上黑色皮衣拍MV,ERROR阿Dee隨後在IG限時動態笑言他們是向自己在《全民造星》的經典造型致敬,Lokman激動說:「唔提佢,唔俾佢抽水。走呀,何啟華,你Chill Club已經攞咁多,仲要抽、仲要抽,仲要抽!(AK:你有784秒呀個名。)但我覺得都真係幾似嘅,尤其是我哋兩個(指着AK)個造型真係幾似。」說起《全民造星》,問到現時與當年參賽的自己有什麼轉變時,Lokman思考一會再回答:「有啲嘢要消化,成日要提點自己,有時提點身邊朋友。同呢首歌差唔多,要搵返中間快樂、開心嘅嘢去提醒自己繼續走落去,然後再同大家去闖關,同埋嚟緊個大關(紅館演唱會)都要畀多啲心機闖,紅館呢個關卡。」

MIRROR將停工籌備紅館演唱會 率先透露表演項目

十場的紅館演唱會將於7月舉行,Lokman表示MIRROR將會停工籌備,不過暫時未知停幾耐,要視乎成員的工作安排決定:「一早同花姐講,可唔可以留多少少時間畀我哋準備。同埋今次四面台,同以前唔同咗好多,背脊都要畀力,同埋唔熟個方向感,所以都要多少少籌備,都想有一個好好嘅演出畀大家。」至於表演項目,他們亦有透露少許,到底Ian和Edan會否玩樂器呢?Ian說:「演唱會玩樂器呀?會喺幕後玩咗先,即係自己做啲Rearrangement先。其實都揀咗玩咩歌,會同之前嘅風格唔同啲,都係啲音樂性嘅表演。」Edan指:「會唔會玩樂器呀?應該都會,同埋希望做多啲唔同嘅表演,今年去紅館,都想做啲同之前唔同嘅嘢,大家拭目以待下。」而阿Jer就透露會為樂迷帶來畫面上的突破:「諗啲故事性啲嘅Theme去包件事,好睇嘅,現場觀眾好似入咗Theatre咁。」

暫時未有Solo作品的成員,亦以整體為大前提構表演項目,Alton指已經開過數次會,大家亦有提出不同意見:「話晒(出道)第三年,盡量希望多啲MIRROR嘅嘢。坦白講,仲開緊會…你問到節目歌,最緊要睇返個Theme啱唔啱先,《REBOUND》我已經好好彩同AK有一首,最緊要個Flow啱睇,唔想太兀突,為做Solo而做就好似唔係好啱數。」Frankie回應:「可能會唱佢哋嘅歌都未定呢」。

演唱會記招顯疲態惹粉絲擔心 姜濤、Anson Lo, AK大派定心丸

當日的新歌專訪緊接着MIRROR演唱會記招,不少鏡粉留意到部份成員在記招中略顯疲態而非常擔心,Lokman解釋因疫情關係,很多工作需要延期,所以近一、兩個月較為忙碌追回進度。忙於拍劇的姜濤、Anson Lo以及AK亦向粉絲大派定心丸,姜濤笑言:「唔攰、唔痛,OK呀。純粹膝頭哥不嬲有少少舊患,有時會痛,不過OK冇事,都係會跳到舞畀大家睇。」AK瞪大雙眼說:「眼瞓係舊患,冇事呀、唔攰呀,精神呀。」Anson Lo先呆一呆再指:「我腰痛,所以企得耐就一定要伸展下,不嬲都係咁,但其實OK嘅。舊患嚟,突然就會飛出嚟,瞓得唔夠又會飛出嚟,但完全唔影響工作,唔攰亦都唔痛。」

Chill Club賽果令激進粉絲出現罵戰 姜濤Anson Lo從未因而影響感情

專訪的前一日剛好是《Chill Club推介榜年度推介21/22》,Anson Lo奪得男歌手金獎以及憑歌曲《Megahit》勇奪年度之歌,而姜濤則奪得男歌手銀獎。賽果一出,網絡上隨即掀起熱烈討論,雙方部份激進粉絲甚至出現罵戰,Anson Lo和姜濤亦在專訪中回應事件。Anson Lo說:「當晚都有傾,得出結論係就算大家點講,我哋雙方都知道自己各自做緊好鍾意嘅音樂,所以唔存在贏同輸呢樣嘢,希望大家Focus返音樂上嘅質素。」

姜濤十分同意Anson Lo的說法:「真係以上皆是,呢個問題都存在咗(好耐),由我哋成團,大家嘅Fans一定會有討論呀、爭執咁,但我哋從來冇因為呢啲嘢而感情唔好,都希望大家放心,亦希望大家Enjoy我哋做嘅音樂,少啲比較、多啲Enjoy。(Fans嘅反應有冇令到你哋困擾?)我相信我哋每個對於自己嘅作品,都唔係要令大家去比較,都係做自己鍾意做嘅嘢,有人鍾意就一定有人唔鍾意,我覺得呢個係好正常嘅情況,所以冇特別去多諗。尤其是入行愈耐愈覺得,喺呢方面嘅思想都成熟咗好多。」訪問時未過23歲生日的姜濤,則透露自己的生日願望:「希望嚟緊紅館演唱會順利,每一個,無論係觀眾定我哋表演者本身可以做到、睇到自己想要嘅嘢之外,每個人都可以身體健康。」

MIRROR一同為新歌《Innerspace》宣傳。(葉志明攝)


MIRROR一同為新歌《Innerspace》宣傳。(葉志明攝)


MIRROR一同為新歌《Innerspace》宣傳。(葉志明攝)


MIRROR一同為新歌《Innerspace》宣傳。(葉志明攝)


MIRROR一同為新歌《Innerspace》宣傳。(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)
















(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!