掃呢頁CODE去手機

2022年5月30日 星期一

張敬軒:紅館騷尾場︱張敬軒被王菀之一句話感動到喊 #張敬軒 #王菀之

張敬軒共16場假紅館舉行的《張敬軒THENEXT20演唱會》今晚(29日)終於來到尾場,一眾藝人趁最機會現身捧場,分別有人氣男圑MIRROR成員Eda ...






張敬軒共16場假紅館舉行的《張敬軒THE NEXT 20演唱會》今晚(29日)終於來到尾場,一眾藝人趁最機會現身捧場,分別有人氣男圑MIRROR成員Edan和ERROR成員193結伴睇騷外,還有泳兒、曾樂彤、衛詩雅、周家怡、陳山聰、英皇老闆楊受成。


另外,繼本月21日第10場演唱會請得「人氣王」姜濤擔任嘉賓,兩代男神首度世紀合唱後,今晚最後一場,軒仔再為歌迷送上「歡樂今宵」大禮,請得Ian(陳卓賢)及Jer(柳應廷)兩位人氣男圑MIRROR成員打孖上任嘉賓,3位唱得之人分別踏上紅館舞台,逾7,000歌迷的歡呼聲定必響遍紅館。


是晚第一位嘉賓,就是久未和跟軒仔「合體」的好友王菀之(Ivana) 出場,軒仔以「每次演唱會都不可缺少呢個人」介紹她:「我哋除咗係靈魂交雜嘅朋友,仲要試過出生入死,試過有次演出,因為主辦方溝通出現問題,我哋被困,以為唔走得,好彩朋友嚟救我哋,我哋先可以咁完整咁喺舞台,我咁大個仔未見過長嘅牛肉刀!」之後被暱稱為「皇上」的他跪地迎接他的「皇后」Ivana,兩人合唱時,全場騷動。唱完來個「愛的抱抱」,場面溫馨。


Ivana送上咖啡豆為禮物,軒仔口花花說:「你咪嗰份禮物囉。」又笑言是植入式廣告,她笑言要學送戲飛的鄧麗欣,送上她6月24至26日的古典音樂會門票,她又說:「冇見面日子,大家都仲喺度追尋理想。記得幾年前你問我下一世見唔到我點算,我會搵番你!」令軒仔忍不住感觸落淚。


之後到Ian上台做嘉賓同軒仔對唱,引嚟全場歡呼聲!軒仔介紹Ian出場時,形容他是MIRROR成個中最沉默寡言的一個:「不過講起音樂,佢成個人精神晒。我睇住佢參加比賽,睇住佢唱我嘅歌,好開心。今晚請到佢做嘉賓,我問佢想唱咩歌,佢揀咗我main rundown嘅歌(指『騷靈情歌』),咁為咗你我改rundown」2人合唱後Ian將自己收藏的古董模型車送給軒仔:「如果第二日我買到佢(dream car),一定載你遊車河!」軒仔即笑說:「阿叔我心都融晒呀,陰公!」由於Ian將於6月生日,軒仔帶領全場唱生日歌,且笑謂:「我好老實,廣告又唔夠你哋多,我個銀行廣告都比你哋搶咗,不過見到你哋咁多人支持,我都好開心。」


而Jer則完成工作後,凌晨時分趕往紅館當嘉賓,相當有心。他更送上軒仔當年「酷愛」CD給軒仔做禮物,其實是當眾索取簽名。軒仔笑指CD封面發黃,眼見當年自己的封面照更笑說:「每個人都有不堪回首嘅過去!」Jer竟謂:「呢隻係我首隻出錢買嘅CD。」軒仔答說:「大家聽唔聽到個代溝?」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!