掃呢頁CODE去手機

2022年5月30日 星期一

康子妮:康子妮細仔準備去加國留學 申請信極催淚 #康子妮

藝人康子妮以大使身份出席立蛋節活動,她稱要立蛋成功有少許秘技。提到大仔早前赴日留學,她笑言:「佢讀商科,我對佢有個要求就係唔可以半途而廢,要大學畢業。 ...






藝人康子妮以大使身份出席立蛋節活動,她稱要立蛋成功有少許秘技。提到大仔早前赴日留學,她笑言:「佢讀商科,我對佢有個要求就係唔可以半途而廢,要大學畢業。」而細仔剛中學畢業,稍後亦會到加拿大升大學:「佢揀咗我大學間母校讀書,佢申請學校要寫一封信,信內容好感動,佢講到我喺呢間大學畢業以及我點幫助佢,睇完封信好催淚,因為佢平時好少親口講,原來係咁深情。」


另外,問到是否有拍拖時,子妮自言太忙哪有時間拍拖:「我要做保險,又要拍嘢,7月會拍一套短片,有時忙到只係瞓得2、3個鐘。」


有捧前夫林曉峰場


提到前夫林曉峰在內地節目《聲生不息》的表現,她透露有捧對方場:「我同佢一直有保持聯絡,講吓小朋友讀書安排,好戥佢開心,我好耐之前已經話佢係唱得之人,戥老爺奶奶好開心,終於畀人見到佢嘅才華。(但網友對佢評價好壞參半,話佢不及專業歌手?)咁佢唔係專業,經驗方面會少啲,但佢嘅聲線好好,而且聽得出佢有進步。」她又自爆正跟炎明熹的歌唱老師學唱歌,希望再有進步空間。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!