掃呢頁CODE去手機

2022年5月30日 星期一

張敬軒演唱會︱晚晚超時罰款過百萬 軒公笑言有向老闆跪玻璃 #張敬軒

早前的一場演唱會因音響故障令earmon出現問題,不少粉絲非常擔心軒公的耳朵受損,他笑說:「炸完之後Wee咗一晚,不過唔緊要,依邊隻耳仔都壞壞哋,都唔 ...






早前的一場演唱會因音響故障令earmon出現問題,不少粉絲非常擔心軒公的耳朵受損,他笑說:「炸完之後Wee咗一晚,不過唔緊要,依邊隻耳仔都壞壞哋,都唔爭在嗰下,當然會自己處理得小心啲。但冇辦法,同事都唔想。」他續指當晚出了一個IG限時動態,講述當晚的感受:「覺得唔開心係大家都畀咁多錢買飛入嚟,甚至乎有啲朋友想睇多場,我唔鼓勵大家買黃牛,都冇辦法買咗,我覺得每一晚都要喺個Standard…自己嗰晚狀態其實幾好,但因為音響問題,冇啦因為完美主義者嘅缺點。」

在眾多份的嘉賓禮物中,軒公說最深刻和感動的是Ivana的親筆信:「我哋真係太多回憶,走南闖北,有過好多次好驚險經歷。出嚟做騷真係咩人都見過,俾啲社團人士閂埋喺間房度,困住成晚都有,所以對佢嘅感情係唔同。」另一份令軒公同樣驚喜的還有Ian的模型車,他說小時後非常渴望擁有玩具車:「但細個屋企環境唔係咁好,所以好恨有嗰個size嘅鐵皮車,今晚攞出嚟嘅威力,同Ivana嘅嗰封信都有得揮。我又覺得幾廿歲喺個後生面前,we嘩鬼叫會嚇親人哋…佢份禮物係彌補咗我嘅童年缺失,所以我會將架車放喺睡房度。」

演唱會場場Encore,場場超時,軒公透露:「截至今日晏晝,今晚未計,罰款係過百萬,白做。」他笑言超時的時間足夠開多一至兩場演唱會,亦指有向老闆「跪玻璃」:「唔係蝕錢,但係一味咁罰。但老闆係一個好通透嘅人,佢話冇嘢緊要得過觀眾對你嘅支持。(冇扣你人工?)呢個佢又冇講,我就唔提啦呢啲位。今晚我其實想繼續唱落去,但冇辦法,紅館始終係政府轄下表演場地,同事受勞工法嘅保障,下次諗吓7點開騷,一收工就過嚟,喺門口買埋飯盒,遮遮飯盒。」

今晚是軒公第50場的紅館演唱會,他表示非常感恩。(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


Ian送的模型車同樣令軒公十分驚喜。(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


今晚是軒公第50場的紅館演唱會,他表示非常感恩。(鄺鈺瑩攝)


今晚是軒公第50場的紅館演唱會,他表示非常感恩。(鄺鈺瑩攝)


軒公透露會盡快找一個特別場地開side track演唱會,滿足歌迷願望。(鄺鈺瑩攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!