掃呢頁CODE去手機

2022年5月26日 星期四

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】馮允謙開騷:希望愛人會嚟到睇! #馮允謙

出道10周年的馮允謙(JayFung),將會於7月初假九展舉行一連三場演唱會,並首度挑戰4面台,今次阿Jay就來到六福珠寶特約:《#娛樂Hashtag ...






出道10周年的馮允謙(Jay Fung),將會於7月初假九展舉行一連三場演唱會,並首度挑戰4面台,今次阿Jay就來到六福珠寶特約:《#娛樂Hashtag》,接受主播俞詠文的訪問。談及他夢想成真舉行個唱,他最感激一班忠粉:「最多謝係Fans,畀好多鼓勵和支持,有段時間我冇晒自信心,甚至想放棄唔再做歌手,係佢哋冇放棄我,畀咗好大嘅力量令我堅持。」


之前曾經歷過4年的低潮期,Jay表示慶幸有女友陪伴在旁:「嗰幾年冇嘢做雖然好唔開心,但好彩有女朋友陪住周圍去,好似環遊世界咁,所以依家忙到冇時間,我就當嗰幾年已經用晒Quota」


說到演唱會的日子愈來愈近,Jay笑言都會有壓力,但家人的支持會是最大的強心針:「如果到時我最愛嘅親人坐喺第一行睇住我,我就會好定,但依家都未知佢哋嚟唔嚟到,希望有驚喜」


而Jay自己又會給我們甚麼驚喜呢?立即收睇《娛樂Hashtag》



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!