掃呢頁CODE去手機

2022年6月27日 星期一

保錡由細到大我的志願都係做明星 自爆最愛陳偉霆:佢得我應該得 #保錡 #陳偉霆

現年31歲的保錡與熊仔頭在片中開始時是在街上聊天,保錡表示15歲已經開始上班,曾做過外賣仔、Sales、洗頭仔、木棚工人、先達賣電話等,保錡最誇張為了 ...






現年31歲的保錡與熊仔頭在片中開始時是在街上聊天,保錡表示15歲已經開始上班,曾做過外賣仔、Sales、洗頭仔、木棚工人、先達賣電話等,保錡最誇張為了生活一天打兩份工,他說:「最辛苦係會展搭棚,做到入行。我記得《全民造星》輸咗,我第二日都係去返工,都係去搭棚。我記得畀人放咗上連登,話八両金咁兜痞要嚟返工。個啲成$1000一工,貪人工,全部為生活。」

雖然保錡在《全民造星》輸了,但現在也成功出道做藝人,他笑言由細到大的志願已經是做一名藝人,連在小學讀書做功課寫「我的志願」也是寫做明星,「我真係好想做明星,因為鍾意唱歌同搞笑,唱K個陣見到側田就會覺得,側田都得我應該得。」

未參加《全民造星》前,保錡曾參加過英皇新秀幾次,但是連入圍的資格也沒有,保錡又再爆參加原因:「我見到陳偉霆參加都得,我覺得自己應該得,因為我覺得佢嘅質素都得我應該得。」雖然保錡口講勁像恥笑陳偉霆在英皇新秀的經典演出,但由細到大保錡的偶像是陳偉霆,連陳偉霆身邊的舞者也認得,更邀請到來這個節目一起聊天,這位陳偉霆的舞者說初認識保錡時候,保錡的電話螢幕也是用陳偉霆,保錡高呼:「我真係鍾意陳偉霆」。

保錡由19歲開放接觸演藝事業,但是家裡人不支持,所以在心中有一個承諾,就是26歲那年參加《全民造星》,沒有成果的話便放棄,「如果比賽再入唔到行就唔再做。」

保錡明白目前還有很多人不喜歡他,曾經的桃色糾紛和網友罵戰,令他被公司雪藏,直言有一段時間在街上人們看他的眼神也是鄙視目光,有想過完約退出娛樂圈。重拾自信是在Mike導的節目中找回在娛樂圈的一團火,最後保錡寄語給大家:「睇緊呢個節目嘅人,唔鍾意我嘅人都冇所謂,但我想同大家講呢個地方好難捱,我哋一定要突破佢。」

點擊睇保錡仲講咗咩!

打過好多份工。(YouTube)


鍾意踢波。(YouTube)


返工畀老闆炒。(YouTube)


打過好多份工。(YouTube)


賣過電話。(YouTube)


我的志願。(YouTube)


畀老師鬧明星唔係一份工。(YouTube)


好鍾意唱K。(YouTube)


參加過英皇新秀。(YouTube)


示愛咁。(YouTube)


成日做老臨。(YouTube)


(YouTube)


(YouTube)


(YouTube)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!