掃呢頁CODE去手機

2022年6月13日 星期一

鄭欣宜演唱會|自爆睇許廷鏗彩排已爆喊:出現好多回憶 #許廷鏗 #鄭欣宜

一連三場《BetweenUs鄭欣宜演唱會2022》昨晚(12/6)在紅館完滿結束,在跳唱《豐乳肥臀》、《你瘦夠了嗎?》、《@princejoyce》後 ...




一連三場《Between Us鄭欣宜演唱會2022》昨晚(12/6)在紅館完滿結束,在跳唱《豐乳肥臀》、《你瘦夠了嗎?》、《@princejoyce》後,Joyce穿上粉紅色晚裙,接連送上《最難行的路》、《無表面傷痕》、《先哭為敬》、《有故事的人》、《無人完美》、《配角》、《渺小》,最後在4度Encore下,尾場在11時20分結束。

騷後Joyce現身後台接受訪問,說起觀眾的熱情,她再度眼泛淚光:「我覺得人生好奇妙,……嚟到今日可以擁有呢個舞台,可以得到觀眾咁樣嘅支持,燈海我見過啫,人手嘅心心海我真係未見過。真係冇諗過,我諗我要好快再開啦,因為我淨係諗到咁樣做先可以多謝返大家。」她稱自己尚未學懂留力,下台一刻感覺聲音已經有點沙啞,不過也笑言唱卡啦OK就沒有問題。

連日來Joyce也收到不少嘉賓送來的禮物,當中又以前晚Gareth.T(湯令山)送鑽石戒指玩具最矚目,因為台下欣賞演出的爸爸鄭少秋也叫好。Joyce坦言事後要透過觀眾分享畫面才得知爸爸反應,笑說:「搞錯呀!搞到我咁唔矜貴,梗係講『唔得,要經過我呢關先』呀嘛!」不過Joyce也說對方事前想好好準備禮物,當初只是隨便地說想收鑽石戒指,沒想到他真的有備而來,直言Gareth的舉動相當甜蜜。而說起頭場嘉賓之一Anson Lo(盧瀚霆),Joyce透露是親自邀請,坦言難度不小:「你知佢有幾忙㗎(難唔難?)OK嘅,奶奶好幫手,咁就得咗。」她認為每晚嘉賓帶來的感覺都不一樣:「每一個嘉賓都有唔同嘅質地,如果下次再開show,大家記得咁多場都要嚟齊晒。

不過說起尾場嘉賓兼好友許廷鏗(Alfred),Joyce頓時變得感性。她透露自己在彩排時已經大哭一場:「佢一路唱《面具》,係我要求佢唱嘅,因為我哋相識嘅時候,佢就係宣傳緊呢首歌,而我宣傳緊《半份關心》,一路聽嘅時候開始出現好多回憶。」說到這裏,Joyce再次忍不住眼淚,她續指:「我哋一齊由新人走到依家,中間好多高低起伏,記得有一次我哋坐喺呢一個場,好似係睇緊祖祖(容祖兒)同克勤(李克勤)嘅演唱會。我同佢有一下對望,冇講嘢嘅,但係感覺到大家,會唔會真係有機會呢?」

Joyce又說今次與Alfred合唱,對方都沒有過電,這也是今次特意選《好好戀愛》合唱的原因:「想試真啲,係咪真係過唔到電先?原來真係過唔到,起碼都試過呀,真係盡咗力。我哋兩個一齊唱呢首歌嘅反應係有少少反胃嘅。」至於是誰提出這個建議,Joyce解釋是二人一起得出共識:「喺生日嗰日一齊度,究竟我哋邊首歌一齊唱係最噁心呢?我覺得今次係做到,連一起音樂都已經忍唔住偷笑。」

而尾場得到張敬軒支持和讚賞,Joyce笑說:「佢部手機真係買得過,個電真係可以撐到咁耐,由一開場就開燈開到尾。(佢有份嗌Encore。)係呀,軒公真係好好。(跳多啲舞畀佢睇。)Private dance。」問到傳聞中的男朋友是否有現身,Joyce只說身邊有很多朋友入場支持自己,至於有沒有送花籃,Joyce即言:「關於紅館後台有好多花,係有少少fail嘅喎下嘛。(特別靚?)唔好講到真係佢好冇?我好欣賞俾人追嘅感覺。(幻想過佢送戒指?)今晚有珠寶贊助,起碼要去到咁啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!