掃呢頁CODE去手機

2022年6月13日 星期一

姚焯菲:姚焯菲面子大 鄭裕玲破例捱眼瞓夜晚開工 #姚焯菲 #鄭裕玲

被封做「國民初戀」的人氣偶像姚焯菲(Chantel)首次夥拍前輩鄭裕玲(嘟嘟)一齊合拍廣告,乖巧的Chantel認真有面子,深得嘟嘟歡心,為遷就她破例 ...






被封做「國民初戀」的人氣偶像姚焯菲(Chantel)首次夥拍前輩鄭裕玲(嘟嘟)一齊合拍廣告,乖巧的Chantel認真有面子,深得嘟嘟歡心,為遷就她破例在夜晚開工,嘟嘟還大讚Chantel有做小富婆的潛能。


在圈中以精明見稱的鄭裕玲聯同姚焯菲為中銀香港的BoC Pay拍攝最新廣告,兩人為配合現實生活中的寫實角色,美少女Chantel以露腰裝襯熱褲清新造型上陣,而嘟嘟則以一身輕鬆簡約的西裝褸牛仔褲知性打扮。今次是二人首次合作,一向生活作息有規律的嘟嘟為了遷就Chantel放學時段,不禁破例晚間開工。


嘟嘟談到第一次與Chantel合作說:「之前訪問接觸過Chantel幾次,覺得佢個樣真係好甜美,性格乖巧,我終於明白佢點解有『國民初戀』稱號,真係人見人愛。」在旁的Chantel多謝嘟嘟的體諒:「佢好好,遷就我放學後嘅時間來拍攝,我聽聞佢好早就瞓,所以我同佢講我已經預先記熟對白,希望大家可以早啲收工。」


今次嘟嘟跟Chantel為中銀香港BoC Pay消費券計劃造勢,她們覺得BoC Pay推出的「勁賞轉過嚟」非常吸引,推介大家齊齊轉會,嘟嘟笑說:「我喺大家心目中嘅印象係好精明,精明嘅人就做精明嘅事,老實講轉會真係冇乜懸念,我都有叫身邊朋友都好似我咁一齊轉會,因為真係着數多多,大家要拭目以待。」


今次消費券的年齡層由18歲以上,Chantel雖無緣領取,但她不忘向「聲夢」的朋友仔推介,在拍攝現場嘟嘟笑問她可會要求父母共享他們的消費卷買東西給她,Chantel說:「其實我唔會特登叫佢哋買嘢畀我,自己都有儲錢,工作都有收入,有零用錢,希望自己學理財,為將來打算,好好裝備自己。之後去外國讀書,我都想用自己賺到嘅錢交學費。」嘟嘟聽罷Chantel的答案,笑言又對她再加分:「Chantel早過我入行,年紀小小已識搵錢,又有儲錢計劃,應該好快由『小公主』變成『小富婆』。」


嘟嘟向來以精明見稱,特別向Chantel推介以BoC Pay登記消費券,除盡享「轉會現金賞」外,仲可擸埋總值高達港幣15,000元商戶優惠。嘟嘟笑言已有周詳計劃:「依家第二階段,就睇中了新款電腦,之前格過價覺得有啲貴,依家有消費券資助就心動,仲搵到間同BoC Pay有優惠推廣嘅電器連鎖店做特價,等一收消費券就即行動。」


現年15歲的Chantel雖無緣領取消費券,但會呼籲合18歲以上的朋友以BoC Pay去領取消費券,她說:「我『聲夢』啲朋友仔有啲啱啱18歲,可以即賺港幣100元『轉會現金賞』,仲有68元迎新優惠,待佢哋收到消費券後,就要請我和導師吃飯。」她又說不會特登要求和父母分享消費券,因本身有儲錢,加上工作有收入,會學理財當作留學學費。Do姐則指Chantel很快由「小公主」變成「小富婆」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!