掃呢頁CODE去手機

2022年6月13日 星期一

李克勤:孖單依純唱好張學友 一個短訊搞到李克勤囉囉攣 #張學友 #李克勤

李克勤在今集《聲生不息》中,克勤與單依純合唱張學友的《這麼近(那麼遠)》為比賽揭開序幕,克勤表示這歌是節目組給他們的題目,他以考試題目比喻:「呢一條絕 ...






李克勤在今集《聲生不息》中,克勤與單依純合唱張學友的《這麼近(那麼遠)》為比賽揭開序幕,克勤表示這歌是節目組給他們的題目,他以考試題目比喻:「呢一條絕對係難度十足嘅題目。」最初收到這條題目時,要跟剛過組的單依純溝通,當中發生不少趣事,亦令他對依純加深了解:「就係點解我send咗短訊畀佢咁耐都唔覆?後尾佢覆番嘅時候,就話畀我聽原來佢返緊學。我先知道原來佢每次做完節目後,都要飛返去浙江音樂學院繼續佢嘅大學課程。我哋每次喺音樂上面嘅溝通,都要等佢放咗學之後,可能已經係夜晚先至有得傾,呢個係最有趣嘅地方。」


克勤表示一直以來都有留意單依純的演出,包括於《中國好聲音》奪冠過程及比賽完結後的表演,對她的評價十分高,他說:「我喺內地做過唔少音樂節目,佢係我所見到過嘅參賽者,差唔多係最好嘅,無論造詣或者歌唱技巧,已經達到『天花板』嘅水平,差唔多接近係無可挑剔嘅水平,所以其實喺呢個節目裏面,一直都好希望可以同佢合作。」合作過程中,二人不停的溝通,由於單依純於大學修讀音樂關係,在這次中合作中提出不少意見,他說:「呢首歌嘅編曲、和音設計、分詞等,佢都好有諗法,我哋係互相影響、互相配合。我自己係一個好鍾意唱歌嘅人,喺舞台上遇到另外一個唱得咁好嘅人,呢次係一個好愉快好愉快嘅合作。」


他們又被出場序殺了一個措手不及,克勤說:「呢首係一首難度好高嘅歌,需要成把聲開晒或者係一個差唔多最top fit嘅狀態唱。我哋臨公演之前一晚先知我哋係第一個出,時間係晏晝一點。我嗰朝早八點幾已經起咗身開聲。去到現場時,我哋已經不停開聲。因為通常一個show好少會咁早就錄影,同埋就算好早錄影,好少會唱一隻咁難唱嘅歌,係要求把聲完全100%狀態嘅歌。」


二人唱完歌後落台的時候,克勤跟單依純不約而同的互望一眼,克勤表示這就知道大家對這次的演出十分滿意:「雖然我哋之前排咗好多次,但今次係感情流露得最好!我哋覺得最滿意!當然係完美度嚟講,係會有少少瑕疵,同埋有少少唱錯,唔係最完美,不過喺感情上、發揮上係最動人嘅一次。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!