掃呢頁CODE去手機

2022年6月13日 星期一

舊日的足跡|喬寶寶盲婚啞嫁係「執到寶」? 老婆家族係大地主! #喬寶寶

他說,雖然蘇格蘭親戚多,但是香港就比較多朋友,氣氛也不一樣,說:「我喺呢邊好少遇上華人,要睇中文電視就要買盒仔,我希望我個孫學多啲廣東話。我好掛住香港 ...






他說,雖然蘇格蘭親戚多,但是香港就比較多朋友,氣氛也不一樣,說:「我喺呢邊好少遇上華人,要睇中文電視就要買盒仔,我希望我個孫學多啲廣東話。我好掛住香港,疫情緩和就返去。如果有得搵快錢,工作快靚正,隔離七日冇問題。我已經打咗四針,我係Superman!」又說最近媽媽和老婆都曾感染新冠,幸好打了疫苗針,很快就康後了。

他又說,最近想帶80歲的媽媽多點「走動」去不同的地方,說:「我哋南亞裔人唔會將爸爸媽媽送入老人院,一定陪伴喺身邊。有時老婆唔喺屋企,老媽要沖涼、換衫、梳洗等,我都會做。我希望(自己)仔女見到會有樣學樣。潮流會變,但親情唔會變!」早前專訪中他也提及過,移居蘇格蘭三代同堂住在一間大屋中,一家人早上一起食早餐,不需要工作的時候就和老婆散散步,然後一邊看電視一邊等兒子回家,生活與退休人士差不多。

談到感情事,他也曾說過與老婆是「盲婚啞嫁」,靠父母介紹尋得好老婆。《舊日的足跡》訪問中,他也透露,原來現任老婆的家庭也十分富裕。他說:「媽媽一直唔准我娶香港女仔!我19歲時佢畀三張女仔相我揀,有加拿大印度西施、英國印度西施、印度嘅印度西施。第一個係千萬富婆,不過已經有細路,我麻麻哋鍾意。第二個係百萬富婆,但佢嘅體型同我差唔多,我驚洞房時會砸親我。第三個就係現在的喬嫂嫂,佢家族同我哋差唔多,擁有16個大球場嘅土地。」他又笑說,印度人結婚時婚禮由女方出錢,所以當時他並不用準備太多,說:「我結婚帶住乜嘢去?帶咗套西裝同牙刷囉!」

(喬寶寶 Qbobo@FACEBOOK)


(喬寶寶 Qbobo@FACEBOOK)


(喬寶寶 Qbobo@FACEBOOK)


(喬寶寶 Qbobo@FACEBOOK)


(喬寶寶 Qbobo@FACEBOOK)


(喬寶寶 Qbobo@FACEBOOK)


(喬寶寶 Qbobo@FACEBOOK)


喬寶寶介紹唔少外藉朋友入行,純粹想娛樂圈更七彩繽紛,亦一啲都唔介意自己被取代,但無諗過自己離巢會係因係無工開。圖為喺香港土生土長嘅印籍藝人陳振華,佢都係喬寶寶介紹入行。


仲有喬寶寶!(劇照)


阿一跟喬寶寶及河國榮相當老友,更一起主持數碼電台節目《三個老外一個墟》。(微博圖片)


袁潔儀與仙樂都、喬寶寶首度合作拍攝網絡電影。(袁曉君攝)


喬寶寶(左三)入行前曾在懲教署任職一級懲教助理,曾在宣傳活動上認識勇救同鄉的靚仔巴裔警員范業成(Ifzal Zaffar)(右三)。


陳松伶、龔嘉欣、張美妮、何君誠及喬寶寶為節目《Sunday好戲王》進行錄影。(郭敏玲攝)


電視明星喬寶寶(喬寶寶FB圖片)


喬寶寶



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!