掃呢頁CODE去手機

2022年6月2日 星期四

謝安琪:首次夫妻檔吸金︱謝安琪同車邊個係大婆?張繼聰咁樣答... #張繼聰 #謝安琪

藝人張繼聰與太太謝安琪(Kay),今日(2日)首次以夫妻檔出席汽車品牌活動,活動上素來愛車如命的張繼聰,當被Kay質問到人生中車是佔多大比重時,他即淡 ...






藝人張繼聰與太太謝安琪(Kay),今日(2日)首次以夫妻檔出席汽車品牌活動,活動上素來愛車如命的張繼聰,當被Kay質問到人生中車是佔多大比重時,他即淡定回答:「只係小部分啫,我大部分都係奉獻晒畀家庭。」談到是否因報酬吸引才打動到以夫婦檔出席,他説:「其實一直都有人邀請,甚至成家一齊出席,睇緣分囉,今次咁啱係講環保車,同我哋生活都幾近所以出席。(重金禮聘?)我只可以講物超所值。(會買電動電單車?)我太多車喇,同埋我老婆依家喺隔籬,唔好問我呢啲問題,哈哈。」


Kay表示自己也是愛車之人,她説:「不過我就專注啲,通常揸慣一部,泊位會得心應手啲,我鍾意揸車嘅程度係會接完朋友食飯,再送佢返屋企。」問到會否因駕駛問題而嗌交,阿聰即搶答:「我哋好和平嘅,多數都係我揸嘅,佢會同小朋友玩,冇人理我,我自己都好享受,尤其去外地自駕遊。(車同太太間邊個係大婆?)諗都唔使諗呀,佢係主人!」他指Kay駕駛技術也不俗,亦感謝Kay經常接他放工,笑稱通常會壓制自己唔出聲。Kay則坦言因老公揸車叻而對他加分:「揸車情緒、安全、快速到目的地,而且又會照顧乘客,唔係個個都做到。」


Kay將於8月與方皓玟開騷,正開始籌備中:「自己12月開過個唱,但同其他人合作就好耐冇試過,我哋有一齊拍戲但冇同場,不過喺健身室遇過。」而阿聰亦會於10月開騷,他說:「本身係4月開,不過都未宣傳就已經疫情,嚟緊要拍埋套電影先。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!