掃呢頁CODE去手機

2022年6月2日 星期四

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】揭與陳偉琪緋聞真相 方紹聰搞喊利穎怡嗌感恩 #利穎怡 #方紹聰 #陳偉琪

藝人方紹聰(奶仔)入行12年浮浮沉沉,試過要做唔同嘅兼職嚟維持生計,佢喺新一集繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag》,向主播謝嘉琪分享曾經同朋友開洗 ...






藝人方紹聰(奶仔)入行12年浮浮沉沉,試過要做唔同嘅兼職嚟維持生計,佢喺新一集繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag》,向主播謝嘉琪分享曾經同朋友開洗衣店:「聽落好似做老闆,但其實我會做埋職員,我只係創造就業畀自己。」但奶仔未有感到氣餒,反而認為有呢啲經驗可以令佢更圓滿同立體,非常樂觀!


講到兩次上娛樂頭條嘅經歷,當中第一次係因為拍攝劇集《特技人》一場畀火燒嘅戲份惹熱議,奶仔表示當初係佢毛遂自薦親身上陣:「見其他同劇演員付出咁多,我都想為部劇付出多啲。」結果由一開始講好只係試吓燒手臂,到最後燒埋背部,火勢之大連奶仔都始料不及。


而另一次則因為同「咪神」陳偉琪放狗而傳緋聞,奶仔笑言:「點解大家睇到放狗事件會覺得係我追佢,點解唔係佢追我先?」並澄清同對方只係朋友。


至於另一位名字同奶仔扯上關係嘅女藝人,竟然係已為人妻嘅「東張女神」利穎怡,奶仔解釋拍網上節目《約女Yama嗲》嗰陣,最多人睇嗰集就係利穎怡做嘉賓:「嗰集佢喊,當時我唔係好識做主持,佢又可能比較認真,所以有啲激動。」佢表示好多網友睇完好激動,為利穎怡抱不平:「但都開心嘅,我成日話可以拍《野外步出》其中一個原因,都要多謝利穎怡!」至於唔少網友好奇嘅身高,以及有指奶仔初入行唔係想做演員嘅傳聞,就要睇今集《#娛樂Hashtag》先揭曉喇!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!