掃呢頁CODE去手機

2022年6月2日 星期四

陳凱琳:陳凱琳感情零受傷 同舊愛做朋友鄭嘉穎冇詐型 #鄭嘉穎 #陳凱琳

藝人陳凱琳(Grace)日前為其監製兼主持的明珠台節目《LoveMatters》進行錄影,請來藝員胡㻗及魏韵芝擔任嘉賓。Grace透露是次話題圍繞「新 ...






藝人陳凱琳(Grace)日前為其監製兼主持的明珠台節目《Love Matters》進行錄影,請來藝員胡㻗及魏韵芝擔任嘉賓。Grace透露是次話題圍繞「新的愛情」,她坦言戀愛經驗不多,幸感情路上從未受過傷害:「分手都係因為唔夾,冇試過因為第三者分手。同前度都會做到朋友,但唔會成日搵,我都要尊重另一半。」她指老公鄭嘉穎也知情,亦不介意她跟舊愛做朋友。


Grace表示拍畢該節目後,緊接會主持另一個新節目:「我同老公講,唔會對收視抱好大期望,當係累積經驗。(會唔會做新節目監製?)唔會喇!因為個節目幾大規模,要花好多時間去籌備。(你依家進軍主持界?)公司知我難抽時間拍劇,做主持時間彈性啲。」


魏韵芝爆前度偷食


另外,魏韵芝自言所有前度都是好人,大家再見亦是朋友,只有一個例外,因當時對方有第三者而導致分手。至於胡㻗則自爆僅拍過一次拖,並由他主動提出分手:「我哋拍咗拖5年,當年我好細個,冇乜經驗,想去識多啲唔同嘅人,於是好坦白咁同個女仔講。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!