掃呢頁CODE去手機

2022年7月11日 星期一

洪永城囡囡疑受塵蟎致雙眼紅腫擘唔開 Inez否認遭責備出Po賀結婚1周年 #洪永城

洪永城囡囡疑受塵蟎致雙眼紅腫擘唔開Inez否認遭責備出Po賀結婚1周年梁諾妍(Inez)日前在活動上,透露囡囡「洪寶寶」疑受塵蟎影響,引致雙眼及面部紅 ...




洪永城囡囡疑受塵蟎致雙眼紅腫擘唔開 Inez否認遭責備出Po賀結婚1周年



梁諾妍(Inez)日前在活動上,透露囡囡「洪寶寶」疑受塵蟎影響,引致雙眼及面部紅腫,嚴重到「對眼腫到擘唔開」,嚇得Inez立即將囡囡的病況轉告身在內地工作的洪永城,Inez自爆「我俾佢鬧呀」,最後將原本已搬到新屋的兩部空氣清新機放回家中,囡囡的皮膚問題亦得以改善。

 

洪寶寶早前疑受塵蟎影響,搞到對眼腫到擘唔開,陰公豬。
洪寶寶早前疑受塵蟎影響,搞到對眼腫到擘唔開,陰公豬。


 

洪寶寶今日好精神,一早起身就唱歌仔。


 

真係邊個角度都同洪永城餅印一樣。


 

Inez 日前喺活動上自爆大懵,所以被老公鬧。


 

「俾佢鬧」可能只是夫妻耍花槍,但卻引起網民熱烈討論,指Inez留港獨力照顧囡囡,洪永城不應該鬧老婆。Inez今日在IG 限時動態則為老公講好說話,連出多個post,重申老公沒有大發雷霆,她寫著:「可能大家誤會咗,佢個'話我'係提點我叫我攞返部空氣清新機返嚟。That is it.呢位爸爸一直都做得好好,I am very proud of you!俾人誤會我都唔緊要,誤會佢我真係要平反下。」、「佢都冇責備我疏忽,更加冇大發雷霆,多謝@guruhung 一直陪伴我解決問題。利申:佢一直都係一個理性+脾氣好的人。多謝大家關心,洪寶寶好快已經有事啦,我日日都出洪寶story,大家都睇得出right?」

 

洪永城被指責唔應該鬧老婆。


 

Inez 今日連環出Po 話要為老公平反。
Inez 話洪永城好細心,成日提點佢。
今日喺兩人結婚1周年紀念。


 

而今日亦是洪永城和Inez的結婚1周年紀念,Inez留言冧老公:「11/7 結婚一周年快樂,我和洪寶和Molly(狗仔)愛你唷」。洪寶寶的最新影片中,見她一朝早就玩骰仔兼唱歌仔,笑容滿臉,似乎已經好番晒! 

 

一家三口,仲有狗狗Molly與BB相處融洽。


 

洪永城身在內地工作,未能同老婆慶祝結婚1周年紀念。


 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ

 




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!