掃呢頁CODE去手機

2022年8月30日 星期二

何雁詩:何雁詩產後首復工 未想追多個:生B好攰! #何雁詩

產後休息了3個月的何雁詩首次復工出席MOSTown新港城中心活動,身材回復未生前的她神采飛揚,分享湊仔樂趣,指囝囝現時識搞笑,之前「成舊飯咁」變得更好 ...






產後休息了3個月的何雁詩首次復工出席MOSTown新港城中心活動,身材回復未生前的她神采飛揚,分享湊仔樂趣,指囝囝現時識搞笑,之前「成舊飯咁」變得更好玩,所以出門開工都有不捨感覺,不過她不會全職做湊仔婆:「每個星期開工1至3日,每次3個鐘左右啦,想我生完都有me time。」


問到老公鄭俊弘(Fred)可幫到手湊仔?她大讚Fred非緊張爸爸,所以好掂:「佢個人就放鬆啲,湊仔湊得好過我,我負責餵奶粉,佢就幫囝囝換片同沖涼。」她又指囝囝勁旺爸爸事業運,工作多劇接劇,加上囝囝得意,在她產後一個月已提議再追個女,不過她想先休息,因為懷孕及生產都好攰,需要時間復元及工作:「我歡迎搵我做嘢,生就遲啲先,因為我要儲錢出新歌,希望明年有新作品。」問到老公忙,如何有時間造人,她笑言:「呢啲都抽到時間嘅,諗住生兩個先啦。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!