掃呢頁CODE去手機

2022年8月30日 星期二

鄭欣宜:鄭欣宜分享同羅文相處點滴:佢差啲做咗我爸爸! #羅文 #鄭欣宜

藝人鄭欣宜今日(30日)出席《羅文.傳承全城紀念演唱會》記者會,屆時有份表演的欣宜上台分享與羅文相處點滴時笑言:「我經常同佢講笑,我話如果人生緣分唔同 ...






藝人鄭欣宜今日(30日)出席《羅文.傳承 全城紀念演唱會》記者會,屆時有份表演的欣宜上台分享與羅文相處點滴時笑言:「我經常同佢講笑,我話如果人生緣分唔同少少,佢可能就係我爸爸。佢對我唱歌以及對舞台嘅熱愛唔多唔少都有影響,佢同我媽咪(沈殿霞)合作無間,曾經組過情侶合唱團,係媽咪最好最好嘅朋友。」她又指今次是自動請纓要求參與。


欣宜受訪時,在現場見到羅文的經典歌衫坦言回憶滿滿:「雖然我冇真正接受過佢嘅指教,我印象最深刻係佢同我媽咪講,做藝人企上台啲衫一定要靚,呢個係對舞台、對觀眾及對自己嘅尊重,佢每次造型都好創新,好難得。(紀念演唱會時會着靚啲?)可以着得華麗啲。」問到會否覺得自己在音樂上已交到一張亮麗成績表給羅文?她謙稱:「我未滿意,可唔可以唔交住,因為永遠都可以做得更好,如果有一日我話呢張成績表好好要交畀佢,佢可能都唔想見到,因為佢自己都係不斷求變同進步自己,接受新挑戰。」提到她在台上指羅文差點成為其父親,她說:「因為我真係好鍾意佢,佢亦好欣賞我,佢成日畀我食嘢但又要我減肥,佢叫我專心讀書但又想我唱歌跳舞,呢啲就係家長嘅感覺,好複雜。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!