掃呢頁CODE去手機

2022年8月30日 星期二

林奕匡:林奕匡同李靄璣慶祝木婚 餵食白麵包 #李靄璣 #林奕匡

歌手林奕匡(Phil)偕太太李靄璣(Rikko)為慶祝木婚,特別到擺滿木材的景點拍攝一輯恩愛照,穿上露肩裝的Rikko一身仙氣,美得如自由女神,兩口子 ...






歌手林奕匡(Phil)偕太太李靄璣(Rikko)為慶祝木婚,特別到擺滿木材的景點拍攝一輯恩愛照,穿上露肩裝的Rikko一身仙氣,美得如自由女神,兩口子又攬又錫,結婚5年如熱戀中的情侶,還餵食白麵包,似寓意平淡也幸福。


現職司儀及從事Kol的Rikko接受訪問時表示:「時間過得好快,感覺好似結咗3年婚咁,其實係5年,可能因為疫情關係,有啲時候嘅回憶好似完全冇咗咁。」回望疫情期間,她覺得和Phil及大眾如處於低谷中:「工作受影響停頓晒,身心健康都受好多天災人禍咁,感到好疲累,有頹廢過,有失落過。」


她又指在疫情頭1、2年,常自律宅在家中,情緒受到影響:「曾經試過20日冇出過家口,點知變咗好厭食,完全冇食慾,感覺食嘢完全係為了生存,嗰段日子,老公就會代我為去買餸,盡量買啲我鍾意嘅嘢畀我,哄我食。呢啲係好小嘅事,但係好窩心。由細到大我都係一個好正能量同好豁達嘅人,但原來老公比我更堅強,好感恩他在我身邊。」


她又指疫情似有緩和,近期全情投入工作中,由於未能如以往幾年般可離港旅行過二人世界,所以安排留港影靚相之旅,她說:「木婚比喻婚姻與木頭一樣堅硬,不易斷,所以我同一班好有熱情、好專業嘅攝影團隊,一齊構思咗以木為主題,一日走勻了香港幾個非常難得可以得到允許拍攝嘅地方,最特別絕對係喺香港木庫嗰一輯,香港木庫係間致力回收因颱風或發展而移除堆填區嘅香港本地樹木,建立循環經濟工業,所以好有意義。」問到她新工作安排,她開心謂:「嚟梗我終於如願以償會主持一個lifestyle電視節目,老公仲會擔任嘉賓,我好期待。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!