掃呢頁CODE去手機

2022年8月30日 星期二

《明日戰記》一句「我就係天幕」最洗腦 盤點張家輝電影經典對白 #張家輝 #明日戰記

《明日戰記》的對白最近成為大家口頭禪,「天可以灰,地可以灰,但我哋唔可以灰」、「Ending由自己話事」、「今次大鑊,係大獲全勝」,不過再精警,都唔夠 ...






《明日戰記》的對白最近成為大家口頭禪,「天可以灰,地可以灰,但我哋唔可以灰」、「Ending由自己話事」、「今次大鑊,係大獲全勝」,不過再精警,都唔夠張家輝飾演的大反派李昇一句︰「天幕就係我,我就係天幕」洗腦,不少影迷稱睇完套戲出到戲院,都被呢句對白深深纏繞住。日前,古天樂接受《香港01》訪問時提到,原來張家輝的造型是他本人的意願:「家輝在自己的造型上有要求,他要求鼻樑再高一點,所以替他準備了特技化妝他想要一個很嚴肅的將軍形象,這是他自己要求的。」其實張家輝電影經典對白有一大堆,大家又喜歡哪一句?

與兄弟反面,會盡一切取得自己要的段坤︰「耶穌都留你唔住,我話嘅」《掃毒》(影片截圖)


「怯,你就輸一世」《激戰》最緊要的一句對白。(影片截圖)


「我夠讀過大學啦,福建大學,fxxking U,what do you do」《賭俠1999》(影片截圖)


「我好懷念罪犯嘅味道」《低壓槽》,對白幾型,但套戲麻麻。(影片截圖)


「鑽石與黃金,唔及我一片真誠與真心」《千王之王2000》呢句其實都好sweet。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!