掃呢頁CODE去手機

2022年8月11日 星期四

阿媽有咗第二個|陳偉霆現身首映 回港見一街都係姜濤廣告︰厲害 #姜濤 #陳偉霆

由英皇電影製作,彭秀慧導演,毛舜筠、姜濤、Jer(柳應廷)領銜主演的《阿媽有咗第二個》,昨晚(10/8)於銅鑼灣時代廣場舉行首映。受MIRROR停工影 ...




由英皇電影製作,彭秀慧導演,毛舜筠、姜濤、Jer(柳應廷)領銜主演的《阿媽有咗第二個》,昨晚(10/8)於銅鑼灣時代廣場舉行首映。受MIRROR 停工影響,兩位主角姜濤與柳應廷未有出席首映禮,宣傳重任落到「阿媽」毛舜筠(毛姐)及導演彭秀慧身上。同場更是英皇戲院時代廣場開幕,大會特別邀請久未在香港露面的陳偉霆(William )現身支持。

留港忙於拍攝新戲《爆裂點》的陳偉霆,最近就被傳媒拍與張家輝在深水埗取景拍攝,兒時經常到深水埗買電玩的陳偉霆,坦言一踏足深水埗就滿有回憶。「以前買完Game就會過對面食碗豬膶米,所以當日拍完戲都有衝動想去食一碗,可惜太多人又趕轉場冇做到,但我都有支持商戶,買了兩張SD卡。」

由於新戲有不少動作場面,所以拍攝期間都要落力操fit。陳偉霆:「都要戒糖戒碳水化合物兩個月,要忍口。」能夠留港拍戲,最開心不止William,還有陳媽媽。「我見到媽媽開心我都開心,之前媽媽都有北上探我,但因為要隔離,見到都心痛,所以希望大家畀多啲機會我返香港拍戲。」

陳偉霆坦言好一段時間沒有留意香港娛樂圈,但都知姜濤有不少粉絲,街上有不少廣告都見到他。(梁碧玲 攝)


雖然姜濤沒有現身,但依然有大批「姜糖」撐場,企滿三層商場。(梁碧玲 攝)


姜濤與柳應廷未有出席首映。(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


戲院開幕電影是姜濤主演的《阿媽有咗第二個》,被問到會否認識姜濤,William 連番稱當然認識!「他主演的電影今日幫公司的戲院開幕,我見到好多粉絲。坦白講我長時間不在香港,今次返來都要惡補一下娛樂圈資訊,不過在街上見到好多廣告都是他,好厲害。」作為跳唱前輩的William ,又有冇留意姜濤的演出?「我都有睇過他的演出,跳得好好。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!