掃呢頁CODE去手機

2022年9月18日 星期日

肥腸未知《膠戰3》能否開拍 與Edan有見面狀態OK:佢不嬲堅強 #Edan #呂爵安

肥腸(徐浩昌)今天(18日)出席劇集《競爭之合謀有罪》的宣傳活動,現場向觀眾介紹角色及故事,並且暢談拍攝感受。不過,已經忙完劇集拍攝的肥腸目前正在放假 ...




肥腸(徐浩昌)今天(18日)出席劇集《競爭之合謀有罪》的宣傳活動,現場向觀眾介紹角色及故事,並且暢談拍攝感受。不過,已經忙完劇集拍攝的肥腸目前正在放假中,但就希望公司快點再安排工作給他。至於之前拍攝落的綜藝節目《膠戰SSP》被Viu TV抽起無播,肥腸都表示可惜,但就未知會幾時再播:「我都好期待,我哋拍咗有一集SSP,就delay咗未知幾時出街,另外第三季就未知有冇得開,我哋都一路等緊呢個消息希望快啲會有。」

至於《膠戰》主持之一的Edan因演唱會墜屏事件後便一直停工,有傳MIRROR 12位成員將會在10月復工,問到肥腸此事是否當真?他就表示:「我唔知佢幾時復工,但我諗佢都OK掛(冇關心吓佢?)我哋有見面嘅,咁我哋都有輕輕嘅關心,但就冇特別討論太多,咁我哋見到佢OK就冇問啦。」再問到見面期間Edon的狀況如何?他說:「叫做OK啦,我諗佢不嬲都堅強,所以我哋傾偈就發覺佢都OK我哋就冇特別問太多。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!