掃呢頁CODE去手機

2022年9月18日 星期日

TVB訓練班「班草」區俊賢獲著名公關召見 有望受力捧躋身上流 #TVB #區俊賢

近年TVB訓練班出身的藝人知名度一般,唯上屆訓練班「班草」區俊賢憑超高的顏值被稱「嫩版黃宗澤」,被網民看高一線,今年更成為23位J2ers之一!不過, ...




近年TVB訓練班出身的藝人知名度一般,唯上屆訓練班「班草」區俊賢憑超高的顏值被稱「嫩版黃宗澤」,被網民看高一線,今年更成為23位J2ers之一!不過,區俊賢最近就透露考獲保險牌,有意轉投保險業。

近年的確有不少藝人都淡出娛樂圈,轉投保險業,當中有人是因演藝工作收入不穩才另覓出路,亦有人憑着自己的人脈關係在保險界撈得風生水起。區俊賢接受《香港01》訪問時就透露:「其實我冇當演員係我唯一嘅職業,之前我都有返餐飲業,做吓侍應同水吧。而家就再發展多啲,可能係專業啲,保險同埋我都有去學拯溺,睇吓遲啲有冇機會做救生員,雖然仲要讀多個泳池救生章。而家都有返吓Office工,因為學嘅嘢比較有用啲。而家都係多方面發展,我又唔可以係話放棄演員呢個事業,只係試吓多啲唔同方面!唔好俾演員呢樣嘢困死咗自己,做演員唔係好多時候都有工作,發展多啲事業某程度上都係對自己嘅保障!」

點撃下圖睇肥仔都係潛力股:

由細到大都係靚仔!(IG/@sundayargo)


由細到大都係靚仔!(IG/@sundayargo)


由細到大都係靚仔!(IG/@sundayargo)


仲肥過添!(IG/@sundayargo)


仲肥過添!(IG/@sundayargo)


區俊賢更謙虛從未覺得自己是訓練班「班草」:「呢一行唔係單係睇樣,更何況我喺呢一班唔係特別突出嗰個,我唔覺得自己特別多工作。」雖然如此,但最近區俊賢就曬出與有「天下第一關」之稱的鄭紹康(Francis)飯聚,鄭紹康相識滿天下,與不少富豪關係十分好,相信定必會為區俊賢帶來更多工作機會。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!