掃呢頁CODE去手機

2022年9月16日 星期五

梁詠琪爆7歲女愛上Blackpink 爸爸媽媽陪女兒勁歌熱舞:好傻咁 #梁詠琪

她表示,拍攝時十分掛念女兒,還好三個月「話咁快就過」。她透露,三個月的拍攝期間自己幾乎每天都和女兒通電話解相思之苦。她說:「我都同佢講,唔使擔心媽咪, ...






她表示,拍攝時十分掛念女兒,還好三個月「話咁快就過」。她透露,三個月的拍攝期間自己幾乎每天都和女兒通電話解相思之苦。她說:「我都同佢講,唔使擔心媽咪,我喺呢度好多friend。返到嚟之後又好似佢好似大過咗咁。」

9月開學,梁詠琪除了工作之外還十分關心女兒的學習,公餘的時候也會抽空陪小朋友溫書。她說:「睇佢練寫中文嘅時候,真係會諗返以前自己究竟係點捱過嚟嘅呢?中文原來真係幾難!不過自己當時都捱到,咁對佢應該冇問題。」她續說,其實學中文可以由電影或是街上的中文字學起。有沒有帶小朋友睇《合家辣》?她回答:「冇呀,《合家辣》好似...我同我先生都諗過好似有啲場面笑話好似睇唔明,等佢大個啲先。」

梁詠琪、老公與7歲女兒的關係十分好,她透露最近女兒迷上了韓國女團Blackpink,平時在家中會一齊聽歌之外,老公還會與女兒一齊跳Blackpink舞。她說:「佢好鍾意韓國音樂,我哋會一齊睇!一齊追星!我哋會一齊喺屋企勁歌熱舞,哈哈,會一齊拍一啲video,好傻咁,不過當然留返自己睇就算。」

陳穎欣。(陳順禎攝)


陳穎欣。(陳順禎攝)


廖子妤(陳順禎攝)


廖子妤(陳順禎攝)


廖子妤(陳順禎攝)


余香凝。(陳順禎攝)


余香凝。(陳順禎攝)


余香凝、廖子妤、陳穎欣。(陳順禎攝)


余香凝、廖子妤、陳穎欣。(陳順禎攝)


余香凝、廖子妤。(陳順禎攝)


陳穎欣。(陳順禎攝)


余香凝、梁詠琪、廖子妤。(陳順禎攝)


余香凝、梁詠琪。(陳順禎攝)


梁詠琪。(陳順禎攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!