掃呢頁CODE去手機

2022年9月16日 星期五

《就是青春》:《就是青春》奶爸陳柏宇等升呢 大熱洪韻騏享受壓力 #陳柏宇

香港開電視選秀節目《就是青春》一眾參賽者聯同由歌手陳柏宇、曾樂彤、葉巧琳與黃靜藍組成的星級「YOUnion」,日前到劇組特設的「私竇」拍攝。節目原定9 ...






香港開電視選秀節目《就是青春》一眾參賽者聯同由歌手陳柏宇、曾樂彤、葉巧琳與黃靜藍組成的星級「YOUnion」,日前到劇組特設的「私竇」拍攝。節目原定9月24日開播,但現時改為10月2日,對正無綫的《聲夢傳奇2》決賽來打,而主要拍攝場境亦首度曝光,有長枱供參賽者做功課,又有梳化可以睇書休息,大有「家」的感覺!


4位「YOUnion」自我介紹,陳柏宇被參賽者一致認定為「Jason爸爸」,但他自稱團長、即高級打雜:「乜都做,需要搬搬枱枱就搵我,我都係咁對個女。」對於升呢為眾人「爸爸」會否感壓力?他笑言:「都好吖,冇壓力,反而有啲親切,尤其做咗爸爸後,對小朋友嘅付出唔係犧牲,而係由心而發,我都係抱呢個心態去做節目,雖然同佢哋相處只有一日半,但有好強嘅連繫。(怕唔怕湊唔掂咁多個仔女?)唔怕,一定掂,好有信心,總之盡力去做。」對於不少歌手做選秀騷令事業更上一層樓,如李克勤便打入內地市場,問陳柏宇會否有此希望?他說:「諗得太遠,當然希望,但唔係我Focus。」


而曾樂彤是康樂組組長,她表示:「我個形象比較樂天,我會帶佢哋去玩,既然有呢個資源,緊係要玩多啲,想去主題樂園、節日食大餐,或者去挑戰某啲嘢。」而葉巧琳自認是團中調解員,負責充當學員與節目組中間橋梁,黃靜藍自稱是樹窿擔當,有心事可跟她分享。


拍攝當日,18位參賽者中只有17位現身,因林曉蕙確診新冠肺炎缺席,不過,她透過視像參與錄影,期間她講到因染病而影響發聲時忍不住流淚,眾參賽者即時鼓勵她,為她加油。其餘參賽者狀態大勇,當中最具話題是劉庭君及未選已出歌的洪韻騏,劉庭君用半年時間踢走20磅,直言想管理形象,減肥方法以健康為主;就讀中四的她,由小學五年級開始作歌,現有15至20首作品。而被視為大熱的洪韻騏直言有壓力,但希望一直Keep住:「我最想畀觀眾睇到我唔同嘅一面,享受舞台最重要,我揀嘅歌都係我好想唱。(目標?)想留到最後!」


另外,劉睿曦(Felicity)與梁樂童(Stephanie)的實力亦不容忽視,Felicity認為對大的勁敵是自己,希望每次都比上一個表演更好,其他參賽者都是學習對象,她說:「壓力點都會有,驚做得唔夠好,我好容易將自己同人比較,而且我仲返緊學,擔心兼顧唔好。(有咩必殺技?)我識鋼琴同打鼓,覺得打鼓更具優勢,因為女仔邊唱歌邊打鼓唔多。」至於Stephanie稱緊張到發噩夢,但她對自己非常有信心:「我個目標係攞冠軍,我之前參加過韓國、日本同香港好多選秀,但都冇入圍,所以我可能比其他參賽者更珍惜呢個機會,今次係博到盡。我為咗專心比賽,辭咗份工,暫時做咗無業遊民。


而有「翻版林家謙」之稱的康志維,曾參加ViuTV節目《全民造星II》,一度自覺是「隱形人」的他,今次參賽獲不少同伴支持,他亦覺得比以前更敢於表達,但當對住陳柏宇唱歌時會比較緊張,要慢慢克服。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!