掃呢頁CODE去手機

2022年9月16日 星期五

專訪︱陳曉東新歌唱出自信 懶理被指膠樣:佢哋淨係信我冇換眼珠 #陳曉東

陳曉東(東東)早前推出由伍仲衡作曲兼編曲,陳詠謙填詞的全新廣東歌《這種年紀》,睽違五年再次回歸本地樂壇,同時宣布在下月22日於西九文化區戶外場地舉行《 ...




陳曉東(東東)早前推出由伍仲衡作曲兼編曲,陳詠謙填詞的全新廣東歌《這種年紀》,睽違五年再次回歸本地樂壇,同時宣布在下月22日於西九文化區戶外場地舉行《HARBOUR THE SONIC陳曉東演唱會2022》,令不少支持東東多年的樂迷感到非常期待。在剛剛過去的9月3日,東東踏入47歲,也算是到了「這種年紀」,以「這種年紀」去唱《這種年紀》,他接受《香港01》專訪時坦言別有一番體會:「我覺得唔同人喺唔同階段,就算睇通咗好多問題,都真係仍然要心懷一個希望,同埋都要保持一個樂觀嘅心態,以及做人嘅自信,特別係而家呢個時期,喺香港需要好多互相鼓勵,我哋唔好將自己當係受害者去睇件事,好多嘢要自己繼續爭取,去打開自己一條路,無論幾難都好,都要含住個苦楚,拎住個自信,好好創造自己未來,抱住樂觀嘅態度。」

的確,東東在入行27年亦經歷了許多,由唱片年代過渡到串流年代,亦與不少圈中人有未解或已解的轇轕,回望過去,他坦言自己以前未必不覺得是開心的事,到今日已成為一種幸福:「外部環境永遠都冇得去控制,係睇我哋點樣去適應。(適應得叻?)有適應得唔叻嘅地方,但係我願意接受新事物,我覺得所有變化都係自然,而我當中並沒有任何抱怨。」

相信不少人都會覺得內地和香港市場差距龐大,北望神州有14億人口,香港就只得700多萬居民,出國語歌和出廣東歌的成本效益爭得遠,所以實在未必顧及本地聽眾需要,但東東卻不是這樣理解這件事:「真係唔好講成本,我覺得係要有Passion、好熱愛呢件事,作品個意思係大過其他嘢,只要收到好歌,我就會繼續錄。(好多人覺得既然上面搵到,但係唔使返落嚟。)咁梗係唔係咁啦,我一路以嚟都好掛住香港,只係最近兩、三年疫情關係,返嚟要隔離好耐,如果唔係我一早返咗嚟」談到兩岸三地在工作上的分別,他坦言在香港工作最為享受:「真係會冇晒所謂嘅包袱,所謂嘅緊張,成件事都會變得好玩。當然,唔同嘅工作都有辛苦嘅地方,好似拍戲嘅時候,遇到自己唔鍾意嘅角色,真係想快啲完咗佢。」

關於東東,近年最多人談論的莫過於他的樣貌,好聽會讚他「凍齡」,難聽就直指他「膠樣」,到底他曾否覺得煩厭?他笑說:「有啲人係頂唔順我老得比人慢,有啲人覺得我塊面係萬能,日日都塞唔同嘢落去,又花生又橡膠,點樣都會有人講,我瘦,就會話我下巴攝咗嘢,個樣望落攰就會我老態盡現,佢哋淨係信我粒眼珠冇換,搵日我宣布眼珠都換埋新,佢哋就會滿意喇!」他直言從來沒有「搞」過塊面,一切都是保養得好:「我係有啲潔癖,洗面要洗到非常乾淨,同埋我皮膚有少少敏感,好似我拍《蘭陵王》咁,拍到變「爛面王」,黐頭套啲膠水位全部敏感到變晒牛餐肉咁,而家醒喇,拍古裝前面係自己頭髮,頭套就笠半頭套,唔使黐膠水。」

明星靠樣搵食(當然還有作品),所以連針對樣貌的惡評都能夠拋諸腦後,相信東東已經可以做到百毒不侵,但他坦言不代表不需要自我反省:「凡事要諗正反兩面,只要個態度係你想要支持,你就要支持。我成日覺得,一個人嘅態度係要付出代價,你堅持唔做一件事,你就要承受埋失去如果做嘅好處。(會唔會覺得以前好多嘢要反省?)有,做件事又倉卒又有,做得唔圓滿又有,有時係疏忽咗,有時係解決得唔好。」

點擊下圖觀看專訪靚相:

(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!