掃呢頁CODE去手機

2022年9月16日 星期五

黃曦誼Candy遇姜濤話題即縮 同MC張天賦拍戲劃清界線:淨係合作 #姜濤 #張天賦

她說:「睇戲名《夜校》好似係恐怖片,其實有好多好搞鬼嘅劇情。阿葛佢會捉我哋啲咬字,話:『唏,講嘢邊度係咁樣講㗎。』同埋佢好專業,化咗成個妝等咗成大半日 ...






她說:「睇戲名《夜校》好似係恐怖片,其實有好多好搞鬼嘅劇情。阿葛佢會捉我哋啲咬字,話: 『唏,講嘢邊度係咁樣講㗎。』同埋佢好專業,化咗成個妝等咗成大半日都只係為咗演一個鏡頭,喺片場入面都冇鬆解過,冇瞓過。唔似得我,哈哈,我拍完戲之後都病咗好一段時間,要食藥調理。我哋真係好廢,哈哈。」

和MC張天賦合作相處愉快嗎?她說:「佢冇話對邊個特別好或者邊個特別唔好,我覺得佢對大家都一樣。」有沒有約食飯?她回答:「咁梗係冇啦。唔提咁多佢啦,等陣就俾人話我成日提佢個名。我哋淨係合作囉。」

MIRROR紅館演唱會意外發生後,姜濤一直鮮少露面。問到「姜濤緋聞女友」黃曦誼有沒有關心他時,她就回答:「呢件事我睇到,幾日都有個畫面喺度,好令人覺得...唔提咁多啦,廢事(俾人覺得我抽水)。」有沒有關心姜濤?她回答:「唔講啦。」

電影《夜校》中,兩大笑匠葛民輝(前二)與詹瑞文(右二)再度同框演出。(梁碧玲 攝)`


《夜校》有唔少夜戲,導演劉翁坦言每一秒都同個天搏鬥:「7點未都黑齊,但5點就天光,所以好趕。但好多氣氛嘢唔係2個shot就搞掂。」


電影《夜校》舉行開鏡典禮,一眾台前幕後共同出席。(梁碧玲 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!