掃呢頁CODE去手機

2022年9月22日 星期四

郭富城好爸爸同小朋友玩公主遊戲 囡囡係Elsa:手指指我就要變冰 #郭富城

郭富城是公認的好爸爸,被問到星期六、日與家人的活動時,他就說:「我一直都同太太搵一啲啱小朋友嘅地方去旅行,雖然而家唔能夠好方便出去,但係香港都有一啲好 ...






郭富城是公認的好爸爸,被問到星期六、日與家人的活動時,他就說:「我一直都同太太搵一啲啱小朋友嘅地方去旅行,雖然而家唔能夠好方便出去,但係香港都有一啲好方便好靚嘅地方。只係大家用心感受,香港好多地方都好靚。」小朋友會不會「扭計」想爸爸多些陪伴?他回答:「佢唔扭計爸爸都會陪啦,應該嘅。」

他續說,自己不時都會陪小朋友一起玩耍或是在睡前讀故事書。他說:「小朋友鍾意聽故事,呢本圖書正正就做到呢樣嘢。我又唔係每晚都同佢講故事,因為我自己都有工作,間唔中囉。」讀什麼故事?他笑言平日還會和小朋友玩Elsa公主遊戲,說:「梗係公主而家佢哋最鍾意梗係Elsa!佢話要冰呀,手指指我就要變冰,咁咪唔郁囉。」小朋友是公主,那麼郭富城扮演什麼角色?他回答:「我咪爸爸囉,父皇!」

談到工作近況,他表示自己即將會拍攝一套愛情電影之外,還說正在計劃下年的紅館音樂會。他說:「公司都籌備緊,希望出年可以喺紅館。希望下年大家都鬆綁晒。大家可以有返個好正常生活,有旅客嚟香港,過返好開心嘅生活。我哋演唱會都籌備緊,希望出年係一個好時機。」郭富城會不會帶埋囡囡上台表演跳芭蕾舞?他回答:「我暫時又唔係好想佢...有時你都知我唔想咁高調,小朋友簡簡單單好啲。我太太有時做推廣,偶然拍到小朋友,都有問:『可唔可以大嗰個嚟拍廣告?』我自己就覺得,暫停唔係咁適合住,等佢生活簡單啲,或者將來有機會,緣份啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!