掃呢頁CODE去手機

2022年10月12日 星期三

林鈺洧開腔回應欠債50萬 強調一切都係假:我一張信用卡都冇 #林俊賢 #林鈺洧

《2022年香港小姐競》冠軍林鈺洧今天(12日)出席最後一個贊助商頒獎的活動,活動中林鈺洧收到了一部相機讓她非常高興,林鈺洧接受《香港01》訪問時說自 ...




《2022 年香港小姐競》冠軍林鈺洧今天(12日)出席最後一個贊助商頒獎的活動,活動中林鈺洧收到了一部相機讓她非常高興,林鈺洧接受《香港01》訪問時說自己一直也想購買相機:「今日收到相機緊係自己用,一直都想買部相機自己用,但我對電子產品都唔太了解,我連手機功能都唔係好識用。」

參選香港小姐後,得到冠軍是有一筆獎金,林鈺洧直言這筆獎金會全數捐贈給慈善機構,她說:「其實暫時未收到筆獎金,都未知道銀碼係幾多,我同自己講收到獎金我係會全數捐出去,我未得獎時候已經係咁諗。個筆獎金真係想拎嚟回饋社會,我覺得呢筆錢唔係我,真係用嚟幫助有需要嘅人。因為參加港姐對我嚟講唔係一份工,係一個經驗,我一直都唔知有獎金。」

而林鈺洧一直有一個夢想,是希望能成立一個慈善機構,「我幾年前已經好想開慈善機構,但我自己就冇呢個能力。一個人就只可以捐下錢、派下飯盒、清潔下垃圾,一個人力量有限,想希望一班人成立一個基金。咁有長輩提議我參加香港小姐,接觸到唔同人,實現自己夢想。」

另外早前傳出林鈺洧欠下50萬債務的消息,她立即否認:「首先爭50萬冇可能,因為我一張信用卡都冇,以前有一張都係得$10000信用額,你要爭50萬個信用額都好高,所以係假。有唔開心,我唔知點解有咁多人作出嚟,我都有同比較熟佳麗講點解又會有呢啲新聞,唔開心一定有,會習慣,但情緒一定有。」

點擊睇 2022年香港小姐冠軍林鈺洧靚相!

「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


林卓錡denicelams


2019年曾參演《詭探前傳》 飾 夏文欣。(IG@denicelams)


長腿。(IG@denicelams)


2019年曾參演《詭探前傳》 飾 夏文欣。(IG@denicelams)


Denice林鈺洧現時25歲。(IG@denicelams)


靚。(IG@denicelams)


2019年曾參演《詭探前傳》 飾 夏文欣。(IG@denicelams)


身形好Fit。(IG@denicelams)


Denice林鈺洧現時25歲。(IG@denicelams)


長腿。(IG@denicelams)


身形好Fit。(IG@denicelams)


Denice林鈺洧現時25歲。(IG@denicelams)


形象火辣性感。(Instagram@denicelams)


林鈺洧是TVB八十年代當紅小生林俊賢的女兒。(Instagram@denicelams)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!