掃呢頁CODE去手機

2022年10月12日 星期三

廖子妤透露已兩年沒再驚恐症發作 向鄭秀文取經靠做運動抒發情緒 #廖子妤 #鄭秀文

Fish笑言自己確實有「制服癖」,特別鍾情於學生的制服:「離開校園後反而鍾意,以前喺學校嘅時候鍾意着自己衫,而家冇得着,有得着下就好。校服係可以減齡㗎 ...






Fish笑言自己確實有「制服癖」,特別鍾情於學生的制服:「離開校園後反而鍾意,以前喺學校嘅時候鍾意着自己衫,而家冇得着,有得着下就好。校服係可以減齡㗎,如果仲有機會拍校園片嘅話我都好想試,但我應該都演唔到,要演老師喇。」

早前Fish在ViuTV節目《你是我的後援會》中透露,自己曾經有段時間有驚恐症,不懂得如何面對傳媒,更試過因為記者不找自己做訪問而在廁所嚎哭,她坦言其實現在已經好了很多:「其實未完全康復,以前可能會食藥或者一啲方法好急住想要好返,但而家就搵方法同佢(驚恐症)相處,我都差唔多兩年冇再發作過。」Fish表示自己為人比較內斂,有事情都會收收埋埋不容易透露給朋友或家人知,她說:「我好怕麻煩,講嘢又一舊舊,我講嘅過程都唔知自己講緊乜,不如慳番啲力做其他嘢啦,其實我有個壞習慣,有時我post下Facebook,但係又唔講晒,令我屋企人好擔心,所以我都盡量擺喺個心度。」

Fish坦言以前完全不懂抒發自己的壓力,只懂躲在床舖一直哭,現時開始懂得如何找尋快樂:「可能食吓嘢、做吓運動,或者同吓貓玩,盡量分散自己嘅注意力唔好糾結喺一個問題上面。」Fish表示自己視Sammi鄭秀文為目標,希望可以學會像她一樣積極充滿正能量:「點解佢日日都咁開心?我曾經試過膽粗粗私底下dm佢,我問佢係唔係日日都做運動、問佢做運動嘅習慣,佢都好好有回覆我,話我知開工之前都會簡單做吓運動,每日都會保持呢個習慣,所以某程度上,我其實有好多嘅運動習慣其實都係因為Sammi。」

點擊觀看更多圖片:

Sammi今日以一身米白色服飾現身活動。(葉志明 攝)


Sammi今日以一身米白色服飾現身活動。(葉志明 攝)


Sammi現正籌備下年的紅館演唱會。(葉志明 攝)


Sammi現正籌備下年的紅館演唱會。(葉志明 攝)


楊文蔚、廖子妤、鄭秀文及蔡思韵(葉志明 攝)


楊文蔚、廖子妤、鄭秀文及蔡思韵(葉志明 攝)


楊文蔚(葉志明 攝)


楊文蔚(葉志明 攝)


廖子妤(葉志明 攝)


廖子妤(葉志明 攝)


廖子妤(葉志明 攝)


楊文蔚、廖子妤及蔡思韵(葉志明 攝)


楊文蔚、廖子妤及蔡思韵(葉志明 攝)


蔡思韵(葉志明 攝)


蔡思韵(葉志明 攝)


楊文蔚(葉志明 攝)


楊文蔚(葉志明 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!