掃呢頁CODE去手機

2022年10月31日 星期一

葛綽瑤:同姜濤拍拖冇得咀!葛綽瑤擔正女一零福利呻笨 #姜濤

藝人葛綽瑤(Yoyo)在新劇《季前賽》中與姜濤飾演一對,但「拍拖」冇得拖手、冇咀嘴,只演BB級戀愛呻慘。現實中有拍拖經驗的她,對於劇中採取主動戀姜濤, ...






藝人葛綽瑤(Yoyo)在新劇《季前賽》中與姜濤飾演一對,但「拍拖」冇得拖手、冇咀嘴,只演BB級戀愛呻慘。現實中有拍拖經驗的她,對於劇中採取主動戀姜濤,她笑言:「我就唔敢做」


《季前賽》是ViuTV再次以運動為主題的劇集,故事圍繞籃球賽事、以男仔戲為主,故女角「河馬」雖然是葛綽瑤首次當女一,但戲份不算多。她飾演球隊軍醫,開工前專登跟劇組的中醫朋友學針灸和按摩,對紮針有板有眼:「可能我畀人針得多,因為細個跳芭蕾舞,隻腳經常扭傷移位,成日要針,對穴位知識還好,不過最後冇幫人針過,所以佢哋都係安全嘅。」她自爆有替各人按摩,以張繼聰最多,她自言夠力度,應該按得對方很舒服。


劇中與姜濤有感情線的她,令不少人大表羨慕,她卻說:「係BB級感情線,我嘅出現係因為佢,我搵咗佢好耐,最後搵到就一直圍住佢轉,好崇拜佢。(點BB級?)大家嘅熒幕初吻仲喺度,拖手都冇!(咁點交代拍拖?)可能係眼神交代,其實係幾悽慘。」她稱與姜濤首次合作,故不相熟,幸同劇有較熟的ERROR成員肥仔和193,她又表示對打籃球的男生沒特別感覺,反而大讚懂樂器的男生有吸引力。


對於成為《全民造星IV》中首個跑出獲公司重用拍重頭劇,Yoyo認為每人發展不同:「自己唔着重係咪第一個,係着重第一次,會着重做唔做得到、做唔做得好多啲,多謝導演好信任我。」她稱最難忘是冬季拍攝時要着背心及與姜濤拍鬧交戲,而與飾演姜濤母親的童愛玲一場爭執戲亦令她大表緊張,但笑言最辛苦還是要應付張繼聰的爆肚:「最困難係忍笑,佢每take都爆一個新嘅,無法防備。」對於肥仔被指身形最不似打籃球,她稱肥仔球技好,並提到MIRROR另一成員Stanley拍劇時曾撞傷鼻,大家十分拚搏。


妝頭:Choco Wu/Terrence Chan
服裝:Claudie Pierlot

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!