掃呢頁CODE去手機

2022年10月14日 星期五

梁競徽大爆當年當正自己巨星 唔敢搭巴士地鐵:死喇啲人會認得我 #梁烈唯 #梁競徽

雖然梁競徽在劇集中並非擔正做主角,但原來他在TVB十幾年以來參演過超過五十套劇,他更笑言自己自小已經想做明星:「兒時嘅我就唔係話想做演員嘅,細個嘅時候 ...






雖然梁競徽在劇集中並非擔正做主角,但原來他在TVB十幾年以來參演過超過五十套劇,他更笑言自己自小已經想做明星:「兒時嘅我就唔係話想做演員嘅,細個嘅時候其實想做明星。入行之後,咁就經歷咗一啲挫折呀、洗禮呀,我係入到TVB嘅時候呢,先至係洗心革面,我要成為一個好嘅演員,亦都得到好多觀眾朋友嘅支持同鼓勵呀。」梁競徽更自爆當年曾一度當正自己是巨星的搞笑心態:「拍完我入行第一套電影之後呢,我就覺得我唔可以坐巴士,唔可以坐地鐵,嗰陣時覺得『死喇,啲人會認得我。』」

其實早前曾有網民大爆「曾被梁競徽不禮貌對待」的故事,該網民指曾在酒店任職前台,他透露當時梁競徽在酒店接待大堂櫃枱問道︰「有冇得睇吓你哋個ball房?」又稱:「我喎!你經理會識得我。」暗示梁競徽耍大牌兼英文差,但梁競徽事後就嬲爆反擊:「這報道~這記者~真好笑~將一些未經證實的虛構事情來報道!」不過其實梁競徽現時已經成熟了不少,腳踏實地努力工作:「我哋而家呢個階段呢,有家庭有小朋友啦,其實已經冇諗咩我要大紅大紫呀,我要去到乜嘢位呀,冇諗呢啲嘢,即係净係覺得我要keep住有工作,keep住去有收入去維持屋企人嘅生活。其實每一樣嘢,當你有機會做嘅時候,你都應該盡全力去做好,你一路嘅努力,一路嘅準備,你自己就會贏得到呢個機會。」

眼鏡Look。(微博@梁烈唯is梁競徽)


周圍去。(微博@梁烈唯is梁競徽)


主力接拍網劇和微電影。(微博@梁烈唯is梁競徽)


主力接拍網劇和微電影。(微博@梁烈唯is梁競徽)


主力接拍網劇和微電影。(微博@梁烈唯is梁競徽)


鬍鬚Look。(微博@梁烈唯is梁競徽)


豪車。(微博@梁烈唯is梁競徽)


《使徒行者》(微博@梁烈唯is梁競徽)


近年專注在內地發展。(微博@梁烈唯is梁競徽)


囡囡。(微博@梁烈唯is梁競徽)


做埋直播帶貨。


做埋直播帶貨。(微博@梁烈唯is梁競徽)


梁競徽霸氣反擊指控。(微博@梁烈唯is梁競徽)


近年專注在內地發展。(微博@梁烈唯is梁競徽)


近年專注在內地發展。(微博@梁烈唯is梁競徽)


近年專注在內地發展。(微博@梁烈唯is梁競徽)


《黑金風暴》。(微博@梁烈唯is梁競徽)


賀年。(微博@梁烈唯is梁競徽)


計劃全家移居上海。(微博@梁烈唯is梁競徽)


計劃全家移居上海。(微博@梁烈唯is梁競徽)


計劃全家移居上海。(資料圖片)


投資開車行。(微博@梁烈唯is梁競徽)


投資開車行。(微博@梁烈唯is梁競徽)


梁競徽霸氣反擊指控。(微博@梁烈唯is梁競徽)


梁競徽霸氣反擊指控。(微博@梁烈唯is梁競徽)


梁競徽霸氣反擊指控。(微博@梁烈唯is梁競徽)


仲以為做咩。(抖音)


好多表情。(抖音)


想喊咁。(抖音)


傷心?(抖音)


(抖音)


(抖音)


(抖音)


(抖音)


梁競徽在抖音大展舞技。(梁競徽抖音)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!