掃呢頁CODE去手機

2022年12月31日 星期六

鄧麗欣:鄧麗欣好友結婚生仔移晒民 女人「40-1」冇拖拍令人擔心 #鄧麗欣

鄧麗欣(Stephy)情路跌宕起伏,方力申、王子都成為她生命過客,如今她「40-1」,可是仍是形單隻影,令人不勝唏噓。Stephy昨晚(30日)就在社 ...






鄧麗欣(Stephy)情路跌宕起伏,方力申、王子都成為她生命過客,如今她「40-1」,可是仍是形單隻影,令人不勝唏噓。Stephy昨晚(30日)就在社交網分享到機場送中學同學Pecky Chiu機的照片,還留言寫下Cookies歌曲《最後一塊》的歌詞,不少網民大讚經典,有人更指這首歌一直陪伴大家的讀書時代,現在都結婚生仔了,原來鄧麗欣都39歲了。


Stephy留言:「誰離開,誰連戲,誰人必須執行李,呢首歌今日一直喺我腦海旋轉。認識你的時候中一,那時候我住12樓,你住6樓,記得每天我都會搭lift落嚟6樓等你一齊行返學,有時你會呃我,你話你出得門口,但係我落到嚟仲見到你刷緊牙,唔緊要啦,我唔嬲,過幾年後你搬去一個同我相隔幾個輕鐵站嘅地方,當時我已經好唔捨得,沒想到25年後嘅今日,你要搬去一個離我有九千幾公里遠嘅地方,呢個心情,真係好難用言語去形容,這一刻的離別代表下一刻的相聚,相信距離並不會阻隔我們之間的愛,因為我們都珍惜彼此,祝福你有一個美好的新開始,我哋好快會再見面,愛你喲趙bigbig#4406是不會變 #圖5哭腫了眼的我們 #以後五缺一 #好快再見 #最後一塊」另一前Cookies成員區文詩亦有留言:「all the best!」


對,身邊個個都結婚生仔,有家室,Stephy呢?加油呀!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!