掃呢頁CODE去手機

2022年12月31日 星期六

肥媽喪夫之痛極難捱幸得網民一路陪伴 大方公開三圍數字以示答謝 #肥媽

現年68歲的肥媽(MariaCordero)在2020年2月於YouTube開設頻道「肥媽MariaCordero」,不時都會上載影片教網民烹飪方法, ...




現年68歲的肥媽(Maria Cordero)在2020年2月於YouTube開設頻道「肥媽 Maria Cordero」,不時都會上載影片教網民烹飪方法,時至今日肥媽的頻道點擊率高達6900萬,昨日(30/12)她的追蹤人數更是突破20萬大關,為此她就拍片回應網民問題以答謝他們的支持,又表示:「依返(番)說話雖然我講了很多次,都每一次講完都會眼濕濕,我老公走依段時間,我好感恩、好開心你地(哋)陪伴住我,所以嚟到20萬訂閱,真係好多謝大家一路上的支持。」

影片中,肥媽身穿桃紅色上衣又戴上鹿角頭飾,充滿聖誕節氣氛,早前她表示自己因為炒股而損失近半億元,為此她的退休大計要延遲,更會在下年1月開演出揾真銀,於是網民就好奇問到:「打算做嘢做到幾多歲,仲有冇諗住退休。」肥媽聞言就斬釘截鐵表示:「唔敢諗啦,諗到退休唔好運嘅,唔滯!」隨後再有網民詢問現時她擁有的身家資產,不過肥媽就不願意回答相關問題,表示:「我點知啊!」

網民不但對於肥媽的財產感到好奇,還對她的家庭結構抱有興趣,為此肥媽就表示有六個兒子、兩位女兒、五個新抱及兩個女婿,孫仔女就有17個,當中他們分別擁有七個國籍,包括中國、葡國、英國、印度、巴基斯坦、韓國及菲律賓。現時分佈在倫敦、蘇格蘭、澳洲及美國等地生活,肥媽表示他們生活過得相當不錯:「有啲做牙醫、有啲做麻醉師、而做生意嘅就比較多。」當中有fans就非常大膽問肥媽三圍,而肥媽就相當大方,思考了一陣就向大家公開秘密:「四十幾、四十幾同四十幾!」令幕後感到佩服兼大讚:「好嘢!」而肥媽就表示:「我坦白㗎!」

最後肥媽就向各位網民道謝,表示這三年多的時間非常艱難:「我記得我老公病得最嚴重嘅時候我咗Facebook同YouTube,因為我真係好需要支持,我又唔講得畀啲仔女同屋企人聽,因為我係屋企個支柱,我唔冧得,個陣我每個禮拜六同你哋講,好彩有你哋嘅支持,我老公臨死前到叫我『千祈千祈唔好唔做YouTube同Facebook,因為你有好多人Support』。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!