掃呢頁CODE去手機

2022年12月31日 星期六

獨家丨姜文杰自覺一事無成丟秦沛架 入行20年曾冇錢交租要老竇接濟 #姜文杰 #秦沛

獨家丨姜文杰自覺一事無成丟秦沛架 入行20年曾冇錢交租要老竇接濟42歲姜文杰(Benji)跟李璨琛及導演鍾盛遠成立製作公司秀酷,首度跟ViuTV合製以 ...




獨家丨姜文杰自覺一事無成丟秦沛架 入行20年曾冇錢交租要老竇接濟



42歲姜文杰(Benji) 跟李璨琛及導演鍾盛遠成立製作公司秀酷,首度跟ViuTV合製以情緒病為題劇集《心靈師》。Benji作為劇集主創, 更身兼音樂總監及動畫監督,但所演的「姜醫生」仍要靠casting爭取。自稱是圈中隱形人及星三代的他,承認入行20年未做出成績,亦內疚經濟上不時要秦沛接濟,更擔心一事無成令爸爸丟架,希望未來有所成就,能令爸爸感自豪。採訪:杜杜 髮型:KennyYeung@Myth Hair Studio化妝:Rain Lee服裝:Club Monaco場地:PHENOMENON WINE·DINE

Benji坦認身為星三代已壓力大,想不到連搵啖食都有困難。
Benji坦認身為星三代已壓力大,想不到連搵啖食都有困難。

入行20年,《心靈師》竟是Benji首部電視劇,令他相當期待,「香港電視年代有拍《導火新聞線》、《童話戀曲201314》,但冇喺電視播過。」而身為《心靈師》主創之一,他自爆劇中角色得來不易,「我好慚愧,或者我係隱形藝人,好多人唔知我係邊個,呢個角色係我度身訂造,寫咗幾頁紙畀導演鍾盛遠去創作,竟然喺開拍前,有人同我講都要拍片casting,身邊嘅人覺得奇怪,你會唔會hard feeling㗎 ?認真啲係好事,我好認真去拍片,去爭取返呢個角色,先至完成到20年第一套電視劇集嘅夢想。」

《心靈師》中,Benji演的精神科醫生「姜耀宗」,分為三個不同階段,亦有三個不同的造型。
《心靈師》中,Benji演的精神科醫生「姜耀宗」,分為三個不同階段,亦有三個不同的造型。
《心靈師》中,Benji演的精神科醫生「姜耀宗」,分為三個不同階段,亦有三個不同的造型。

史上首次每集片尾曲都唔同

Benji今次兼任劇集音樂總監及動畫監督,「我哋係香港有史以嚟第一套劇,每集片尾曲有唔同嘅歌,我打咗好多電話,簽咗好多合同,同好多獨立音樂人借咗啲歌返嚟,每個都係一蚊都冇收,個個都係義氣上支持我,譬如第一集個主角細貓(應智越),劇入面佢唔係好睬佢阿媽,佢有首歌叫《努力的孩子》,我放喺片尾支持佢,又可以幫到個劇。另外,配樂我搵咗曹震豪合作,寫咗230首原創歌,淨係用鋼琴再專登搵一啲令人不安嘅聲效反映情緒。」

Benji親自借用多位獨立音樂人作品,用作劇集片尾曲。

劇集以情緒病為主題,Benji覺得更適合加入天馬行空元素,於是向導演提議搵來畫家、插畫師及紋身師等,組成10多人的團隊,畫上幾千幅畫作,再親自以土炮方式製成動畫,「我拎去後期公司佢哋差啲唔識點幫我,只係重覆問啲畫點得嚟?邊個做啲動畫?我話叫人哋畫,再搵咗56個免費程式自己喺屋企做,佢哋都呆咗話『吓!你知唔知我哋呢啲要收百幾萬做㗎』,我話冇budget,但套劇我有份嘛!」

劇集中的動畫,以多種方式呈現,有整段戲或如圖中加上畫面。

多次經歷情緒困擾現鬼剃頭

香港生活壓力大,Benji認為有很多人本身已有情緒問題,加上3年疫情令問題加劇,希望劇集能令外界正視問題,亦提醒大家多點關懷身邊人。而他承認多年來也經歷過數次情緒困擾,最難受一次要算香港電視未能發牌,他跟妹妹姜麗文齊出現壓力禿(俗稱鬼剃頭),「我個頭有8個大窿,阿妹就有一個,嗰時我哋冇攞出嚟講,唔想人哋可憐,拍歌舞劇《童話戀曲201314》要又唱又跳,阿妹要剪佢啲頭髮畀髮型師,再將頭髮搓成波型,貼喺我哋禿嘅位。」

港視未能發牌,Benji跟姜麗文拍《童話戀曲201314》因壓力大現鬼剃頭。
2019年,Benji 跟李璨琛及導演鍾盛遠成立製作公司,頭炮製作電影《大盜演》,可惜遇上疫情上映無期。

Benji入行時滿腹理想,完全冇諗過會成為隱形藝人,就算未去到大紅大紫至少搵到食,「我從來冇懷疑自己嘅才華同能力,但原來好多嘢唔係嗰回事,如果香港有多幾個電視台,如果唔係有疫情出現,我唔相信我今日會搞成咁,我老竇係一個唔交際應酬、唔搞新聞嘅演員,都可以養活到家人,我冇諗過我唔得!我好似剪咗翼嘅雀仔,冇平台同空間畀我發揮,覺得自己完全冇價值,好似食嘢冇味覺咁,情緒去到好危險嘅位。」

2010年,以「Benji and Lesley」身份在新城頒獎禮奪得「勁爆新人王(創作組合)」,Benji話個獎一直放在爸爸家。
2016年,Benji與秦沛合演內地公路《我的1000萬》,他還負責曲詞監唱主題曲《在一起》,MV上載不足24小時點擊率高達2.8億,可惜依然紅歌唔紅人。

以前唔稀罕現想攞獎送父親

Benji作為星三代,較一般藝人壓力更大,最怕一事無成令爸爸秦沛丟架,「佢咁辛苦供書教學,令到個仔揸住大學學位,但竟然做返娛樂圈,仲要當年所有人都叫我唔好入行,包括古天樂,佢哋叫我唔好嘥時間,性格咁乖唔啱做呢行,果然𠵱家真係唔係大家見到咁好發展,但係我唔可能放棄自己,我最驚唔係姜文杰唔得,係秦沛個仔唔得!」

 

Benji一直很想做出成績畀秦沛睇,但反而更要爸爸經濟上支持。

另外,Benji最內疚要老人家接濟,「老竇好錫我,有時見到我銀行冇錢,會自動過少少錢畀我頂住,因為連租都交唔到,好似做完『Benji and Lesley』,同埋做完《反黑》嗰排都清咗袋,當畀唔到錢爸爸嘅時候,只可以畀我嘅成就佢,初入行我係好怕同爸爸拉埋,但係去到呢個年代,我好想大家知佢係個幾好嘅父親,幾支持我,我舊時成日話唔稀罕獎項只重視口碑,我𠵱家都必需追尋呢個夢想,佢睇到獎會覺得我成功,呢個係我最想做嘅嘢。」

2月拍《心靈師》時,Benji跟模特兒李泳淇結婚,他也想早日讓爸爸抱孫,但坦承經濟有壓力。
Benji從來冇懷疑過自己能力及才華,可惜一直未有機會好好發揮。


 

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!