掃呢頁CODE去手機

2022年12月18日 星期日

黎明演唱會|王丹妮不輸專業歌手 演出感刺激:好似再續咗前緣咁 #王丹 #黎明

王丹妮接受《香港01》訪問時,表示為今次演出特訓了幾堂唱歌。她說:「時間唔係好多,不過都夠嘅。好開心,今次可以喺喧大舞台唱歌畀大家聽,仲要用自己真實聲 ...






王丹妮接受《香港01》訪問時,表示為今次演出特訓了幾堂唱歌。她說:「時間唔係好多,不過都夠嘅。好開心,今次可以喺喧大舞台唱歌畀大家聽,仲要用自己真實聲音,我諗大家都未有機會聽到,所以今次可以唱畀大家聽,係一個新奇、有趣同埋對我嚟講係好刺激嘅體驗。」

她表示滿意自己今次的演出,她說:「OK呀,除咗唱歌仲有啲動作,仲要行Catwalk,周圍仲有好多model行緊騷,成件事好忙但係好好玩。」她也表示,暫時未有機會在當晚與黎明當面見面,不過她就十分感謝黎明的邀請。她說:「上次拍完《一生幸福》,所以(今次)好似再續咗前緣咁喺同一舞台唱歌,覺得好幸福好開心!」

有記者問老公羅孝勇有沒有畀貼士,她就回答:「我有唱歌老師,係老師教我嘅。我同老公工作係分開,我哋一早傾好咗,唔傾呢樣嘢,係囉。」她表示,明天全家人就會到場睇騷。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!