掃呢頁CODE去手機

2022年12月18日 星期日

蔡潔自覺可塑性高拒認A貨李佳芯 洪永城寸爆:我覺得人哋靚好多 #李佳芯 #洪永城 #蔡潔

33歲華姐出身的蔡潔,因為樣貌氣質與李佳芯有幾分相似,常被指是「A貨李佳芯」。日前蔡潔與黃宗澤、袁偉豪、蔡思貝及洪永城一齊上「SeeSaw先」YouT ...




33歲華姐出身的蔡潔,因為樣貌氣質與李佳芯有幾分相似,常被指是「A貨李佳芯」。 日前蔡潔與黃宗澤、袁偉豪、蔡思貝及洪永城一齊上「See Saw先」YouTube頻道,為劇集《法證先鋒V》宣傳,竟被洪永城一句KO:「我覺得人哋靚好多」,令場面尷尬。

5人要接受「EQ訓練營」考驗,被輪流問Mean爆問題。最新一集蔡潔成為目標,指她化妝技巧高超,個樣次次不同,蔡潔直認說:「係呀!我化妝技巧真係好好㗎…我覺得我好適合做演員,樣比較普通,扮乜就似嗰樣嘢囉,即係可塑性好高。」黃宗澤爆料,指有出名剪片師發現每次剪片見到蔡潔都是被人強姦,追問是否個人專長,在旁洪永城問她是否「好識得演」?蔡潔回他一句「八公」,然後答:「我梗係識演,因為我冇試過,只能夠演囉,係咪?即係演技都唔錯。」

蔡潔曾在YouTube拍《關於我的20件事》短片,亦成為攻擊目標,黃宗澤指「你覺得真係有人想知?」蔡潔面懵懵反問:「你想唔想知吖?」黃宗澤直言沒有看過,洪永城踩多腳:「 佢就係因為唔想知,所以冇睇…你覺得點解有人想知你嗰20件事呢?」蔡潔停了幾秒,無奈地說:「我都想講係冇人想知我嘅20件事…..咁樣…我都想喊呀!」說畢作狀拭淚。

李佳芯常被讚是氣質美女。(aliaime@IG)


蔡潔某些角度好似李佳芯。(蔡潔IG)


另一尖銳問題,是關於蔡潔經常被指「似李佳芯」,洪永城抵死說:「我個人就唔覺得,因為人哋靚好多。」蔡潔附和:「係,我都覺得人哋靚好多,同埋好多人喺我個page度話『你唔好成日扮佢,同埋一啲都唔似佢呀』,跟住我咪話『係囉!終於有人出嚟同我平反』。就係上次『See See TVB』出咗post話我似佢,搞到我畀人攻擊,你哋快啲幫我平反。」為化解尷尬場面,蔡思貝打圓場說:「似嘅唔係外貎而係氣質,兩個都斯斯文文,氣質女神嗰種。」黃宗澤奸笑反駁︰「嗱!我知你嘅性格係點,唔好喺度扮嘢。」洪永城追問,黃宗澤未有踢爆,只說「仲斯文」。

【同場加映袁偉豪發火】

之後輪到問蔡思貝,但問題容易好多,只說她多爛桃花及經常着少布衫。但當袁偉豪問問題時,其他人沒有在意聽,搞到袁偉豪發火即場掟稿落地兼踩多兩個,在鏡頭前怒吼:「我要返屋企食飯呀!」其他人都勸先走,但最後他都堅持完成拍攝。

袁偉豪問完問題發現冇人在意聽。(影片截圖)


發火掟稿落地兼踩多兩腳。(影片截圖)


鏡頭前話要「返屋企食飯」然後走出鏡頭外。(影片截圖)


在片尾講感受時,蔡潔直言Mean爆問題傷害到她:「我覺得呢…都攻擊到嘅,少少!(有hurt到?)邊度呀…冇人想討論我嘅嘢囉,係囉,我努力啲…拜拜!」身旁蔡思貝即上前安慰。

點擊睇蔡潔更多靚相:

(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!