掃呢頁CODE去手機

2022年12月8日 星期四

東張西望|麥玲玲上獎門人瞓身啜波波 事業心極強帶埋泳衣上陣 #東張西望 #波波 #獎門人 #麥玲玲 #黃婧靈

今日(7日)的《東張西望》播出昨日(6日)錄影《開心無敵獎門人》的精華,由林盛斌(阿Bob)帶領的隊伍有多位猛將助陣,分別是:蔡卓妍(阿Sa)、麥玲玲 ...




今日(7日)的《東張西望》播出昨日(6日)錄影《開心無敵獎門人》的精華,由林盛斌(阿Bob)帶領的隊伍有多位猛將助陣,分別是:蔡卓妍(阿Sa)、麥玲玲、湯怡、麥秋成及沈震軒。阿Sa更表示自己是第一次上《獎門人》遊戲節目,而麥玲玲則話因為有阿Sa,所以才一口答應阿Bob的邀請。

麥玲玲在玩遊戲時十分落力,麥玲玲穿著紅色西裝外套,但內裡是黑色「Deep V」衣服,在玩「啜波波」時更瞓身一啜,露出強烈的「事業心」,拼搏精神更十分可嘉。麥玲玲接受《東張西望》訪問時被問到會否濕身時,麥玲玲則話:「我其實帶咗泳衣嚟!」隨即被阿Bob取笑多少年沒穿過泳衣,之後麥玲玲就說帶了雨衣來,以免被淋濕。麥玲玲更開玩笑說:「唔好整蠱我,上次唔知邊個整蠱我就黑仔咗3年,唔係好耐暏。」阿Sa聽後表示感到害怕,麥玲玲立即安慰話:「我哋同一隊㗎,起碼旺5年!」

麥玲玲在玩遊戲時十分落力,麥玲玲穿著紅色西裝外套,但內裡是黑色「Deep V」衣服, (節目截圖)


在玩「啜波波」時更瞓身一啜,露出強烈的「事業心」,拼搏精神更十分可嘉 (節目截圖)


麥玲玲更開玩笑說:「唔好整蠱我,上次唔知邊個整蠱我就黑仔咗3年,唔係好耐暏。」 (節目截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!