掃呢頁CODE去手機

2022年12月8日 星期四

不用獎品也可快樂 陳山聰 #陳山聰

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}快樂的定義,因人而異。不過, ...




快樂的定義,因人而異。

不過,普遍來說,有獎品,大多可給人一點快樂,有獎金更佳。

對四十六歲的陳山聰來說,物質,確實曾令他快樂。

「以前,我會以為物質、名利,對我嚟講係最重要嘅,所以會好努力去追逐,但係o依家我先明白,內心嘅快樂、滿足,先至係最實在。

「以前嘅我,冇家庭觀念,甚至冇諗過生小朋友,o依家結咗婚,Jaco(其子陳霆軒)都兩歲幾嘞,我就會覺得,我嘅人生入面,最重要係太太同阿仔,係佢哋令我明白,我最快樂嘅階段,就係當下。」

手中把玩着玩具球,內心則餘裕滿滿,現在的陳山聰,對獎品、獎盃,更能以平常心對待,TVB的頒獎禮將至,他以熱門姿態,獲得三個角逐「視帝」的提名,網民還指,今年的「視帝」,是他跟林敏驄的「驄聰之爭」。

「作為演員,由負評到正評,已經係難事,再難啲,係要有人支持,你問我想唔想攞『視帝』,我會話,我有心理準備攞唔到,有冇獎唔重要,重要嘅係,觀眾鍾意睇陳山聰演嘅戲。」

其實,貪心一點,快樂跟獎盃,Why not both?





大熱

連同剛播畢的劇集《超能使者》,陳山聰今年有六部主演的作品先後播出,當中他於《美麗戰場》中的演出,更被指表現亮眼,有力跟林敏驄硬撼,衝擊「視帝」榮譽。

當事人聞言,即隨口笑言:「哈哈!講呢啲!」旋即正經八百地說:「大家見到陳山聰,由低潮走到今時今日,都差唔多有十年時間,可以話見證住我嘅成長,事業慢慢向上,同埋對演戲嘅誠意。得到觀眾嘅認同,我係最開心嘅,至於攞唔攞到獎,就喺我嘅控制範圍以外,而且好多前輩都演得好好,我有提名,成績已經係見得人。」

說他佛系,他直認不諱,「年輕啲嘅時候,有邊個唔想攞獎、唔想上位?而我o依家對獎項嘅睇法,已經改變咗,事業上,o依家嘅我都算穩定,亦都唔會因為獎項而唔開心,有係Bonus,冇我都係會繼續努力。以前因為名利,我會好唔開心,睇番轉頭,我會覺得自己好儍。

「經歷咗咁多,我更加明白娛樂圈花無百日紅,我今年有六套劇,出年可能得一套,咁我會唔會唔開心?梗係唔會而且我仲好慶幸,自己係一步一步嚟,早排見到有網友留言話,以前唔鍾意睇陳山聰,覺得我演戲麻麻,但睇咗《美麗戰場》,就覺得我有好大嘅進步,咁我已經好開心。」

剛播畢的《超能使者》,他飾演的「膠勇」(高勇),帶鄉音的特色甚為搶鏡,也為他帶來一個「最佳男配角」的提名。



九三年入行的陳山聰,於九二年參加模仿四大天王的歌唱比賽,獲得劉德華賞識,一晃眼便三十年,而昔日的參賽者,現已獨當一面。



一八年,他憑《同盟》獲得「最佳男配角」一獎,今年則獲十五項提名角逐獎項,單是「視帝」一項,已獲三個提名。




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://eastweek.my-magazine.me
鍾意就快D Share啦!