掃呢頁CODE去手機

2022年12月8日 星期四

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】焦媛敖嘉年講出軌:女人仲勁過男人呀! #敖嘉年 #焦媛

敖嘉年和焦媛將會於聖誕期間,合演音樂劇《安娜‧卡列尼娜》,今次俞詠文(Angela)就請來這兩位好友敍舊啦!談到節日要工作,焦媛否認自肥邀請嘉年共度佳 ...




敖嘉年和焦媛將會於聖誕期間,合演音樂劇《安娜‧卡列尼娜》,今次俞詠文(Angela)就請來這兩位好友敍舊談到節日要工作,焦媛否認自肥邀請嘉年共度佳 ...






敖嘉年和焦媛將會於聖誕期間,合演音樂劇《安娜‧卡列尼娜》,今次俞詠文(Angela)就請來這兩位好友敍舊談到節日要工作,焦媛否認自肥邀請嘉年共度佳節:「我唔需要囉!呢次自編自導自演,已經忙到死!仲邊有時間欣賞靚仔呀!」 而敖嘉年坦言跳舞有難度:「我跳舞差過郭富城少少都覺得勁難跳呀!講下笑啫!不過好彩有焦媛喺度帶住我!」


講到對對方的感覺,兩人就讚不絕口,焦媛覺得嘉年好有層次:「佢外表斯斯文文,但接觸過後先知佢原來係一個喜劇演員,好玩得!另外知道佢係食齋嘅,令我嘅好感度好提升,因為我都對佛學好有興趣!」而嘉年亦大讚焦媛非常厲害,做事一眼關七,是個很大氣的女人。


講到音樂劇是一個出軌女人的故事,焦媛認為出軌問題不大:「如果可以承擔之後嘅後果,出軌可能都係一個選擇,否則的話,就唔好太多手尾」嘉年笑說現在女人出軌的例子更多呢!究竟何出此言,即看《娛樂Hashtag》



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!