掃呢頁CODE去手機

2022年12月8日 星期四

黎諾懿撈過界做監製 預告新節目下年面世:籌備緊 #黎諾懿

黎諾懿今日(8/12)現身打鼓嶺出席開幕禮。提到有份角逐台慶「最佳男主持」及「最受歡迎電視拍檔」,黎諾懿直言勝算不大:「其實我都係返去趁吓熱鬧,話晒都 ...






黎諾懿今日(8/12)現身打鼓嶺出席開幕禮。提到有份角逐台慶「最佳男主持」及「最受歡迎電視拍檔」,黎諾懿直言勝算不大:「其實我都係返去趁吓熱鬧,話晒都十幾年嚟都係陪跑,其實有得參與已經好開心,又可以戥得獎嘅同事開心,其實都幾過癮㗎。相反而家嘅我都開始轉型做幕後,如果能夠有朝一日我可以攞監製嘅獎項我反而開心啲。」

黎諾懿續說:「識我嘅朋友都知道,當我喺某個範疇做啲嘢係Ok嘅時候,我就會選擇去做其他嘢,就好似以前我跳舞叻攞咗獎,我又會唔跳。煮餸煮得好,我又開始煮少咗,喺呢兩三年,我起碼煮過千樣嘅餸,真係煮到有時冇靈感,既然大家都知我識煮就已經夠,變咗而家我喺籌備緊一啲自己監製嘅節目,預期會喺下年會面世,遲吓我就會向大家宣佈。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!